سه شنبه 9 بهمن 1397 - 13:43

سخنان عالمانه فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد درباره فضای کنونی تولید و اشتغال استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلیه و بویراحمد با بیان این‌که برای کمک به رفع مشکلات استان این طرفی و آن طرفی نداریم، گفت: باید با هم پیمان شویم و بحث تحقیر و تهدید را در نقدهای خود کنار بگذاریم باید عملکردها را منصفانه نقد کنیم اما شخصیت افراد و خانواده‌های آن ها را زیر سوال نبریم و نقدهای رسانه‌ای تحقیری و تخریبی نباشد.

به گزارش بویرنیوز، سردار حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: هر نقطه کشور که را نگاه کنیم با قبل قابل قیاس نیست.

فرمانده سپاه فتح استان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از قبل انقلاب تا امروز دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده‌اند و به هر جای استان نگاه کنیم، انقلاب در خدمات‌رسانی در استان صورت گرفته اما در معیشت و اشتغال مشکل جدی داریم.

وی به حوزه معیشت و امنیت شغلی و اشتغال اشاره کرد و گفت: در این حوزه با داشتن همه مواهب خدادادی ضعیف هستیم و با استانی مواجهیم که بالاترین نرخ بیکاری و اشتغال را دارد.

وی به مراجعاتی که مردم به سپاه برای اشتغال دارند اشاره کرد و گفت: مشکل این است که به همه چیز از دریچه تنگ سیاسی و قومی و قبیله‌ای نگاه می‌شود در حالی که استان آدم‌های توسعه یافته زیادی دارد اما از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و از این مدیران بهره‌ای نمی‌بریم.

این فرمانده به همایشی که روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن در سپاه برگزار می‌شود و همه از سیاسیون تا مسوولان در این شرکت می‌کنند افزود: پیام ما برای آن‌ها این است که خط و رسم سیاسی خود را داشته باشید اما برای معیشت مردم در کنار هم باشیم.

خرمدل به عادت‌های بد سیاسی اشاره کرد و گفت: کار تا آن جا پیش رفته که برای یک موضوع ساده نزد نماینده بوشهر مراجعه می‌کنند در حالی که درب اتاق ما باز است و نیازی به این کارها نیست.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه فضای استان تا حدودی ملتهب شده و حوزه اقتصاد به شدت آسیب دیده است افزود: باید حداکثر تلاش را کنیم تا چرخ اقتصاد استان بچرخد زیرا مشکل معیشتی در استان بسیار زیاد است.

این مسوول خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم در استان فضای مجازی مخرب عمل می‌کند در حالی که ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید منافع استان را بر منافع شخصی ترجیح دهید.

وی با ابراز نگرانی از دامن زدن به برخی مسائل در رسانه‌های استان اظهار کرد: خواهش ما این است که در فضای نامطلوب کنونی به رونق تولید و اشتغال کمک کنید چرا که بسته شدن برخی کارخانه‌ها ظلم بزرگی است و متاسفانه فضای کسب و کار آسیب دیده است.

وی بزرگنمایی کردن و متهم کردن همه را کاری نادرست از سوی فضای مجازی و رسانه‌ها دانست و گفت: با کارهای گذشته چه چیزی عاید ما شد.

خرمدل با بیان این که باید با دید مثبت به مصاف مشکلات استان برویم، افزود: باید با این دید به مسوولان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم جهت بدهیم و فضا را تلطیف کنیم.

این فرمانده خاطرنشان کرد: برای کمک به رفع مشکلات استان این طرفی و آن طرفی نداریم افزود: باید با هم پیمان شویم و بحث تحقیر و تهدید را در نقدهای خود کنار بگذاریم باید عملکردها را منصفانه نقد کنیم اما شخصیت افراد و خانواده‌های آن ها را زیر سوال نبریم و نقدهای رسانه‌ای تحقیری و تخریبی نباشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296854
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خداوند را شکر گذاریم که فردی با منش و با تقوا و مدبر و دلسوز و مردم دار به فرماندهی سپاه استان انتخاب شده خدا میداند صحبتهای ایشان به سرمایه گذار در این فضای ملتهب آرامش میده . خدا پشت و پناهت دلاور مرد خلیج فارس . الهی شکر

  2. انسان گفت:

    خدا را شکر برعکس بعضی از مدیران که سنگ لای چرخ صنعت گذاشته اند کسی پیدا شد به فکر مردم وصنعت استان باشد خدا قوت دلاور سردار به امید موفقیت

  3. فرجي گفت:

    درود و صد بدرود. فكر نميكردم هيچگاه كسي در استان سرمايه گذاري كنه ولي واقعا سپاه مخصوصا فرماندهي عاليقدر خوب موقع متوجه مشكل أصلي استان از توليد و صنعت و اشتغال شدند وأين عمل دارد كمي فضا را بهتر ميكند

  4. فرج گفت:

    سپااااااااااااااااااااااااااااااس سردار

دیدگاه شما