دوشنبه 24 دی 1397 - 22:58

رونمایی از گوشی جدید گالکسی ام سامسونگ در هند

بویرنیوز- شرکت سامسونگ در اقدامی عجیب و جالب توجه ترجیح داد از یکی از گوشی های جدید خود به نام گالکسی ام برای اولین بار در هند رونمایی کند.

شرکت سامسونگ در اقدامی عجیب و جالب توجه ترجیح داد از یکی از گوشی های جدید خود به نام گالکسی ام برای اولین بار در هند رونمایی کند.

این گوشی از جمله گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است. سامسونگ قبل از اینکه گوشی یادشده را در سطح جهان عرضه کند تصمیم گرفته آن را در هند در معرض دید علاقمندان قرار دهد.

 

گالکسی ام در سه مدل متفاوت از طریق وب سایت آمازون در هند هم قابل خریداری خواهد بود و عرضه عمومی آن تا قبل از پایان ژانویه آغاز می شود.

 

کارشناسان معتقدند هدف اصلی سامسونگ از این اقدام بازپس گرفتن جایگاه خود به عنوان برترین فروشنده گوشی در هند است؛ جایگاهی که مدتی است به دست برندهای چینی افتاده است.

 

شیوآمی دیگر سازنده گوشی های هوشمند نسبتا ارزان قیمت در پایان سال 2017 از سامسونگ جلو زد و رتبه اول را به خود اختصاص داد. سامسونگ امیدوار است بعد از حدود یک سال بتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

از جمله گوشی های محبوب شیوآمی در هند سری گوشی های ردمی است که از نظر قیمت و امکانات بر گوشی های سامسونگ برتری دارد.

 

سه گوشی یادشده M10، M20  و  M30نام دارند و مدل ام 30 با تراشه Exynos 7885 و 4 گیگابایت رم گران ترین گوشی در این مجموعه است. قیمت این گوشی ها از 142 دلار تا حدود 250 دلار در نوسان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما