پنجشنبه 20 دی 1397 - 8:10

پیام مسئولان استان در پی تیراندازی به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

گروه حوادث- روز گذشته حوالی ساعت ۱۵:۳۰ دو فرد ناشناس با اسلحه کلاشینکف، خودروی رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد را تیرباران کردند.

به گزارش بویرنیوز، مقامات ارشد استان در پیام هایی ضمن محکومیت این حادثه خواستار اشد مجازات برای عاملان آن شدند:

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان: 

حادثه پیش آمده در روز ۱۹ دی ماه در شهر یاسوج به هر جهت و بهانه‌ای محکوم است.حرکت‌های زشت و وحشیانه که امنیت جامعه را مخدوش می‌کنند، نفرت هر انسانی را بر می‌انگیزد. انتظار می‌رود مسئولان قضایی و امنیتی عاملان را به سرعت شناسایی کنند.بدیهی است چنین حادثه‌هایی به مدیریت معقول و انسانی نیاز دارند تا باعث تشدید هرج و مرج نشود.

انشاءالله استاندار محترم استان بر امور نظارت خواهند نمود و در این زمینه دستورات لازم را به شورای تامین خواهند داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد سوئ قصد به رئیس کل دادگستری استان را محکوم کرد

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تیراندازی امروز ياسوج نشانه گرفتن امنيت و آرامش مردم شريف اين استان بود .

کسانی که دست به اين اقدامات شنيع و غير انساني می زنند ،بدانند با اين تحرکات راه به جایی نخواهند برد.تردیدی نيست كه تلاش براي ايجاد ناامني و بر هم زدن آرامش مردم، حاصلی جز بی آبرویی عاملان و آمران از یک سو و بالا بردن انسجام ،اتحاد و همبستگی بیشتر مسئولان و مردم شريف از سوی دیگر نخواهد داشت.
اينجانب ضمن محكوم كردن اين اقدام غير انساني ، از مسئولان امنیتی،انتظامي و قضایی می خواهم با درايت ، جدیت ، سرعت و بسیج تمامی توان،امکانات و قوا در جهت شناسایی عامل یا عاملین اين تيراندازي ، استوار گام بردارند و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذاري نكنند ، تا در آينده شاهد اين وقايع نباشيم.

علی محمد احمدی
استاندار


پیام دکتر فیض اله پاسره در پی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری

حادثه بی سابقه تیراندازی به مقام ارشد قضایی استان اگرچه تلخ و نگران کننده بود اما پیام های مهمی به جامعه مخابره کرد.

باید بدانیم، راه اجرای عدالت و مقابله با فساد از میان حجم عظیمی از نقدها، مخالفت ها و چه بسا تهدیدات مختلف عبور می کند.

اقدام امروز عده ای کور دل برای ضربه زدن به هرم دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد، قطع به یقین توسط هر انسان آزاده و عدالتمندی محکوم است.

این جنایت نه یک تسویه حساب شخصی، که برآشفتگی علنی و عصبانیت عده ای معلوم الحال از خواسته به حق مردم و عزم جدی مسئولان دستگاه قضا برای تحقق مشیت عمومی مبنی بر اجرای دقیق عدالت و مبارزه با فساد بوده است و البته نه تنها خللی در همراهی مردم با مسئولان در قبال اجرای عدالت ایجاد نکرد، که موجبات همدلی بیش از پیش اقشار مختلف مردم با دستگاه قضا و البته جدیت بیشتر حجت الاسلام مزارعی برای پیگیری خواسته مردم محروم استان از دادگستری را رقم زد.

پیگیری، شناسایی خارج از نوبت و اشد مجازات برای عاملان این موضوع خواسته همه مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد است و لازمه تضمین ادامه رویکرد عدالتمندی و البته ارتقاء احساس امنیت عمومی در استان است.

فیض اله پاسره؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد


🔹 نمایندگان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سوءقصد به جان رییس کل دادگستری استان را محکوم کردند.
متن این پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌گمان سؤ قصد به جان مدیرکل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد «جناب آقای حجت الاسلام مزارعی»، نشانه گرفتن نهادی است که وظیفه آن اجرای عدالت، پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و حفظ امنیت تمامی اقشار جامعه است، وظیفه ای خطیر که امنیت سرمایه گذاری در استان را نیز بدنبال خواهد داشت.

بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد این رفتار وحشیانه را به شدت محکوم می‌نماید و در راه مقابله با این اقدامات کورکورانه، همراه و در کنار مجموعه قضایی استان خواهد بود. بدون تردید حوادثی از این دست نیز، اتحاد و همبستگی بیش از پیش تمامی اقشار جامعه و مسؤلان را در استان کهگیلویه و بویراحمد در پی خواهد داشت.

«هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج»


بسمه تعالی

حادثه سوءقصد به جان رییس کل محترم دادگستری‌ استان کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه مورخ ۱۹\۱۰\۹۷ در حین بازگشت از محل کار به منزل اقدامی غیر اخلاقی٬ و غیر انسانی و دور از انسانیت بوده است .

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام ناپسند و شنیع را که در راستای مقابله با اجرای عدالت اجتماعی که توسط افراد فرومایه٬ بزدل و قانون گریز صورت گرفته را محکوم نموده ٬ پشتیبانی و حمایت قاطعانه خود را از این انسان فهیم و شجاع که به جهت مبارزه علیه مفسدین مورد چنین سوءقصدی قرار گرفته است را اعلام می نماید.

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد


بسمه تعالی
حادثه سوءقصد به جان رییس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نوزدهم دی ماه ۱۳۹۷ در حین بازگشت از محل کار به منزل اقدامی غیراخلاقی٬ غیرانسانی و دور از انسانیت بوده است .

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نابع طبیعی استان این اقدام ناپسند و شنیع را که در راستای مقابله با اجرای عدالت اجتماعی توسط افراد فرومایه و بزدل و قانون گریز صورت گرفته را محکوم نموده و پشتیبانی و حمایت قاطعانه خود را از این انسان فهیم و شجاع که به جهت مبارزه علیه مفسدین مورد چنین سوءقصدی قرار گرفته است را اعلام نمایند.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد


پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پی حادثه امروز یاسوج

سوقصد به جان رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز امنیت این استان را نشانه رفته است.

حادثه امروز فقط ترور یک شخص نبود بلکه حادثه ای بود که اگر به خوبی مدیریت نشود همه لایه های مختلف جامعه از آن متضرر می شوند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف کشاورزی این حرکت کور و ناکام را محکوم می کنم؛ ان شاالله با شناسایی سریع عوامل این حادثه و مجازات آنان، فکر بر هم زدن آرامش و امنیت از سر همه کسانی که دل در گرو وحدت و پیشرفت این استان ندارند، بیرون خواهد رفت.

الیاس تاج الدینی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد


 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما