دوشنبه 10 دی 1397 - 8:23

دنیا دار مکافات است…/شعار مرگ سراغ خودشان نیز خواهد آمد

غلامرضا تاجگردون

بویرنیوز- غلامرضا تاجگردون، یادداشتی در نکوهش شعار علیه هاشمی صورت گرفت:

بسمه تعالی

مردم شریف و همیشه در صحنه؛

امروز و در روز بصیرت و حمایت از جایگاه مقام عظمای ولایت، مردم عزیز و شهید پرور گچساران همچون دیگر مردم اقصی نقاط کشور به صحنه آمدند و یکبار دیگر با ولی امر خود عهد و پیمان بستند. خوشحالم از اینکه مردم و مسئولین شهرم در این روز در کنار هم بودند و بر عهدشان ایستادند.

اتفاق ناگوار دادن شعار “مرگ بر هاشمی” از بلندگوی رسمی راهپیمایی، اتفاق تلخ غیر قابل جبرانی است که می‌بایستی با این اتفاق عمدی برخورد جدی شود.

هاشمی مرد بزرگی که جزء استوانه‌های انقلاب بوده و نامش ماندگار است امروزه دستش از دار دنیا خالیست و دخترکان و فرزندان شهرم که شاید شناختی از او نداشته باشند باید شعاری دهند که عنوان مرگ بر کسی داده می‌شود که در دنیا نیست.

آنانی که شعار مرگ را تجویز می‌کنند آنهم بر کسی که از سرداران انقلاب بوده، بدانند بدون شک روزی این شعار مرگ سراغ خودشان نیز خواهد آمد.

این حادثه را اتفاق نمی‌دانم. زنجیره‌ای از رفتارهای غیردینی حلقه‌ای میدانم که نه نقشی در انقلاب داشتند و نه انسی با رهبری، بلکه قضا و قدری شد و این روزها تریبونی و قلمی بر دست گرفتند و هر آنچه مکنونات قلبی دهه شصتشان بود در دهه نود و در لوای حمایت از رهبری بیرون ریختند.

آن روز که داد برآوردیم این‌گونه تریبون‌ها مقدس هستند و ثمره خون شهدای ماست توجه نکردند و گویی ملک و ارث پدری‌شان بود و هر چه خواستند و می‌خواهند با مردم کردند و نمی‌دانم سؤال آن دانش‌آموزانی که امروز در این راهپیمایی شعار مرگ بر هاشمی را دادند چه کسی باید پاسخ بگوید که هاشمی کیست که شعار مرگ بر او را دادیم؟

آقای فرماندار محترم، امام‌جمعه محترم، فرماندهی محترم سپاه، اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چه کسی باید پاسخگوی این اتفاق زشت باشد. این زنجیره نفوذ مقدس‌مآب، ضدانقلاب را که اکنون در میان به‌اصطلاح حلقه دینی و ارزشی شهر قرار گرفته‌اند از خود بزدایید تا مردم این دیار همچون گذشته و متحدتر، در یک صف از آرمان‌های انقلابشان بایستند.

امیدوارم آنچه ضرورت دارد اتفاق بیافتد و اگر هم نیفتد، بدانیم دنیا دار مکافات است…

والسلام

غلام‌رضا تاج گردون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما