یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:12

تودیع و معارفه ای که می تواند الگو باشد/ شهردار یاسوج به قانون عمل کرد؛ تودیع شدگان از صداقت مقدم تقدیر کردند / تصاویر

در حالی که معمولا مراسمات تودیع و معارفه با حاشیه هایی همراه است، این جلسه با حضور همه مدعوین و در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد و تودیع شدگان کمال تقدیر و تشکر را از شهردار یاسوج داشتند و با روی گشاده به منصوبین جدید تبریک گفتند که می تواند الگویی برای سایر برنامه های اینچنین باشد.

با حضور نستهن مقدم شهردار یاسوج مراسم تکریم و معارفه تنی چند از معاونان و مدیران شهرداری یاسوج در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، شهردار یاسوج در این آئین گفت: تغییر همزمان چند مدیر شهرداری عمل به قانون بود.

در این آیین شهردار یاسوج با قدردانی از همکارانی که در طی این مدت با وی همکاری کرده‌اند، اظهار کرد: در بدو ورود من به شهرداری یاسوج برخی پست‌ها فاقد متصدی بود که جای سؤال بود و در کوتاه مدت ترمیم شد.

نستهن مقدم بیان داشت: از سال 92 تاکنون بر اساس ماده 15 آیین‌نامه اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل و مبحث 25517 سال 92 سازمان شهرداری‌های کشور بخش‌نامه‌ای صادر شده بود که تاکنون به این بخشنامه عمل نشده بود.

مقدم گفت: اما به دلایل مختلف از جمله این که مردم مطالبه‌گری برای اجرای قانون داشتند ناگزیر به اعمال این قانون شدیم هر چند افرادی که در کنار ما حضور داشتند افرادی توانمند بودند.

وی یکی از مطالبات جدی را بحث تعیین تکلیف نیروهای قراردادی دانست و گفت: در این زمینه رعایت قانون موضوعی الزامی است و در همین راستا شهرداری یاسوج 70 نیروی قراردادی دارد که بعضی نزدیک به 10 سال در پست‌های کلیدی کار کرده‌اند و امروز ناچار هستیم که مفاد بخشنامه را اجرایی کنیم چرا که شهرداری دستگاهی خدمات‌رسان است و بدنه کارشناسی آن نباید به شکل قراردادی باشند.

شهردار مرکز استان با بیان این که باید شهرداران گذشته و در آزمونی که 2 سال پیش برگزار شد نیروها را شرکت می‌دادند، افزود: امروز ناچاریم که به دلیل برطرف نشدن مشکل این عده آن‌ها را جابجا کنیم.

وی همچنین به گزینش چند خانم برای مدیریت‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری در چینش مدیران زن کم بود و بنا داریم از هم اکنون بیشتر از توان زنان استفاده کنیم.

عبدی‌زاده معاون سابق شهردار یاسوج هم در این نشست به نمایندگی از کارکنان شهرداری از مدیرانی که امروز مراسم تکریم آنان برگزار شد، به مدیران جدید تبریک گفت.

وی با بیان این که هر آمدنی رفتنی به دنبال دارد اظهار کرد: شهرداری دستگاهی است که باید بیش از سایر دستگاه‌ها در آن رعایت قانون شود.

سید هیبت الله عبدی زاده گفت: شهردار برای حل این مشکل مکاتبات زیادی داشت و بسیار حوصله به خرح داد و هیچ کدام از این اتفاق قانونی ناراحت نیستیم.

سرپرست سابق معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج با تقدیر از دکتر مقدم گفت: در این مدت شاهد تلاش های زیاد و بی وقفه ای از سوی شهردار بودیم که بتواند مشکل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را حل کند که جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: امروز شهر یاسوج یک روند توسعه ای خوب را آغاز کرده است که نیاز است همه ما در هر جایگاهی به شتاب دادن به این روند کمک کنیم.

در ادامه رمضانی معاون سابق شهرسازی نیز اظهار کرد: در این مدت از تجربیات آقای مقدم شهردار یاسوج به خوبی استفاده کردیم.

وی گفت: در سالی که در کنار شهردار یاسوج و بقیه همکاران بودیم سالی پربار را پشت سر گذاشتیم.

شجاعی پور معاون خدمات شهری شهرداری نیزدر این نشست بیان کرد: مدیرانی که امروز بخاطر یک مساله قانونی از سمت خود کنار رفتند از هیچ تلاشی دریغ نکردند و قطعا مردم و مجموعه شهرداری قدردان این تلاش ها خواهند بود.

وی گفت: برای مدیران جدید آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم خدمتگذارنی خوبی برای مردم فهیم شهر یاسوج باشیم.

خانم توکل مسوول جدید کارگزینی هم گفت: شهردار یاسوج در دوره جدید اعتماد خوبی به بانوان دارد که سعی خواهیم کرد جواب این اعتماد را بدهیم.

به گزارش بویر نیوز، در حالی که معمولا مراسمات تودیع و معارفه با حاشیه هایی همراه است، این جلسه با حضور همه مدعوین و در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد و تودیع شدگان کمال تقدیر و تشکر را از شهردار یاسوج داشتند و با روی گشاده به منصوبین جدید تبریک گفتند که می تواند الگویی برای سایر برنامه های اینچنین باشد.

تصاویر کامل این آئین را «اینجا» ببینید. (کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294697
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رستگار گفت:

    واقعا تبریک میگم به دکتر مقدم که توان مدیریتی و اخلاق رو در کنار یکدیگر قرار دادن و تا امروز شاهد رشد شهر یاسوج باشیم

  2. ناشناس گفت:

    اووووووف!
    مدیریت!!!

  3. محمدی گفت:

    مقدم باید دوباره با شوراها بر سر نیروها معا مله کند

دیدگاه شما