پنجشنبه 8 آذر 1397 - 12:21

اغفال دختران یاسوجی توسط خواستگار قلابی!(+عکس)

خواستگار کلاهبردار؛ در دام ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز – رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید بالش زر در جمع خبرنگاران گفت : با ارجاع چندین شکوائیه و مراجعه حضوری خانم های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آنها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود : در بررسی های های بعمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی می نمود مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی می باشد از سوژه هاي خود کلاهبرداري ، و پس از برقراي ارتباط تلفني و آمد و رفت با خانواده ها و جلب اعتماد آنها، از موقعيت پيش آمده سوء استفاده و با اخذ طلا و جواهرات و پول نقد از آنها، در فرصتی مناسب متواري و ديگر جوابگوي تلفن خود نبود که اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر بیان کرد : به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم ، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر داراي سوء شهرت و سوابق متعدد کیفري کلاهبرداري در کارنامه خود دارد.

این مقام انتظامی در استان در ادامه خاطر نشان کرد : پس از تحقیقات لازم و پیگیری های مستمر و شناسایی محل تردد ، با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی ، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : متهم در بازجوئی های فنی پلیس به صراحت به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبردای از 10 خانم در شهر یاسوج اعتراف کرد .

بالش زر در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد ، خاطر نشان کرد : کلاهبرداران افراد زیرک ، شیک پوش و چرب زبان هستند و تاکید موکد می شود شهروندان و به ویژه خانم ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هر کسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج ، ارتباط برقرار نکرده و به درخواست های غیرمعقول آنها توجه نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جواد گفت:

    جالب بود وبرای اگاهی مردم بیشتر درموضوعات که مردم بیشترممکن است دردام اون بیفتن لازم است

دیدگاه شما