سه شنبه 15 آبان 1397 - 19:42

تائید سنگ اندازی مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذارن توسط استاندار

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت با وجود شرایط بحرانی و خاص کشور تمامی ظرفیت‌ها و شرایط لازم را برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان‌ها فراهم کرده اما برخی مدیران و دستگاه‌ها با ایجاد موانع و سنگ اندازی‌ها مانع تحقق این اهداف می‌شوند.

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد بر سر راه سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی می‌کنند

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حمایت و تسهیل فرایند اداری برای سرمایه گذاران در لوای قانون برای مدیران دستگاه‌های اجرایی یک اولویت است.

وی با تاکید بر اینکه البته هرگونه حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد طرح‌های اشتغالزا و تولیدی باید مبنای واقعی و منطقی داشته باشد، عنوان کرد: به طور حتم تامین آب شرب 40 هزار نفر از جمعیت سررود شمالی برای مدیران به نسبت برخی طرح‌های گردشگری در تنگ مهریان باید  اولویت‌دارتر باشد.

احمدی ابراز کرد: روند تشکیل و تسهیل امور در مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان و حضور مستمر و منظم نمایندگان دستگاه‌های مختلف با محوریت اداره کل اقتصاد و دارایی استان مثبت ارزیابی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت و تسهیل و تسریع در حل مشکل سرمایه گذاران رسالت مرکز خدمات سرمایه گذاری است، افزود: حمایت از سرمایه گذار بر پایه قانون و راهکارهای قانونی مندرج در آیین نامه‌های ابلاغی و سایر اسناد و قوانین بالادستی به ویژه در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

احمدی ادامه داد: دولت مشکلی در تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری با کیفیت، اشتغالزا و با قابلیت فنی و اجرایی ندارد و حتی سقفی برای اعطای تسهیلات بانکی در این راستا اعمال نکرده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد از روند طولانی شدن صدور مجوزها و برخی سخت گیری‌های بی مورد در این راستا انتقاد کرد و گفت: دولت با وجود شرایط بحرانی و خاص کشور تمامی ظرفیت‌ها و شرایط لازم را برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان‌ها فراهم کرده اما برخی مدیران و دستگاه‌ها با ایجاد موانع و سنگ اندازی‌ها مانع تحقق این اهداف می‌شوند.

احمدی هرگونه سنگ اندازی، کارشکنی و مانع تراشی فراروی سرمایه گذاران آن هم به بهانه برخی تفکرات غیرمنطقی و غیرقابل توجیه همچون غیربومی بودن سرمایه گذار را خط قرمز دولت و خیانت در راه توسعه استان دانست.

وی تاکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد خارج از قانون و بدون دلیل مانع از اجرای طرح‌های سرمایه گذاری با قابلیت فنی و اجرایی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب استاندار شما خوب میدانید چه کسانی مانع جذب سرمایه گذاری اند اتفاقا این افراد مستقیما زیر نظر شما میلاشند برخلاف انچه درشعارهایتان مطرح میکنید نه تنها برخوردی بااین افراد ندارید بلکه انها را به عنوان فرماندارنمونه یا مدیرنمونه معرفی میکنید البته این را خوب میدانیم که توانایی برخورد با این افراد راندارید پس لطفا دست ازشعارهای عوام فریبانه بردارید همانطور که نمیتوانید با مدیرانی که استخدام بی ضابطه وفامیلی داشته اند برخورد کنید

  2. صدای مردم استان گفت:

    جناب استاندارمحترم..
    میشه لطف کنین ضمانت اجرای تخطی از این فرمایشات تون رو بیان کنید؟
    به عنوان مثال در خصوص کارشکنی های فرماندار گچساران ک تاکنون توضیح موارد زیادی هم به جنابعالی منتقل شده، چ تصمیمی گرفتید و چکاری انجام دادید؟؟
    آیا لفظ قانون بدون ضمانت اجرا توهین ب شعور مردم نیست؟؟
    در موارد کثیری ک حضرت عالی نیز به آنان واقف هستید، مدیران کل با سیاسی بازی و باند بازی و لابی گری های خود، کارآفرینان و سرمایه گذاران را فراری داده اند؛ آیا در زمان کنونی ک در خارج با تحریم رو ب رو هستیم، شایسته است ک از درون هم با شمشیر ۲ لبه مدیران، قربانی اهداف جاه طلبانه برخی از آنان شویم و هیچگونه برخوردی هم صورت نگیرد و فقط به دست فراموشی سپرده شود؟؟
    حال ک خود معترف به کارشکنی مدیران هستید، آیا برنامه ای هم برای جبران این خلاء دارید یا صرفا جهت خواباندن جوو متشنج کنونی ، ب این مصاحبه روی آورده اید؟؟؟
    امید است که حرف و عمل جنابعالی در پایان یکی شده و نتیجه ای مثمر ثمر از آن حادث شود تا کمی به حوزه استانداری و بخش نظارت بر مدیران، امیدوار شویم!
    مسئولینی ک فقط اسباب ایجاد زحمت و کارشکنی را فراهم نموده اند، بترسند از روزی که دستشان برای عامه مردم رو شود، آنگاه نه در خارج از کشور جای دارند و نه در داخل، باید سر به بیابان بگذارند!!
    من الله توفیق
    مدیر محترم سایت لطفا پیام رو بدون حذفیات بزار

  3. ناشناس گفت:

    شما هم فقط شعار می دهید
    مرد باش و هر کسی این تفکر را دارد برکنار کن
    مردم پشت سرت هستند
    از جمله فرماندار عزیزترین را

دیدگاه شما