سه شنبه 15 آبان 1397 - 10:45

قابل توجه متقاضيان دريافت ارز دانشجويي + جزئيات ثبت نام

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، با توجه به بخشنامه شماره 233452/97 مورخ 7/8/1397 اداره سیاستها و مقررات ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ، بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی می رساند، متقاضیان می توانند از تاریخ 97/8/19 فرمهای لازم به همراه مدارک مورد نیاز را تکمیلو در سامانه سجادبه آدرس portal.saorg.ir بارگذاری نمایند.

شایان ذکر است سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، روند و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) براساس بخشنامه های بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد.

لازم است متقاضیان دریافت ارز دانشجویی به نکات زیر دقت لازم را داشته باشند.

 

*ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی 1/7/97 تا 29/12/97- از مهر تا اسفند 1397تعلق می گیرد

* طبق بخشنامه شماره 233452/97 مورخ 8/7/97 بانک مرکزی ج.ا.ا، مبنای نرخ ارز درخصوص حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) و در مورد اسکناس، نرخ ارز اسکناس مندرج در سامانه مذکور خواهد بود.

* باتوجه به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشارکت دانشجویی (نشا) به سامانه جامع دانشجویی سجاد، کلیه دانشجویان متقاضی در مرحله اول در سامانه جدید (سامانه سجاد) ثبت نام نمایند و در مرحله بعدی درخواست ارز دانشجویی نمایند.

* طبق بخشنامه بانک مرکزی، ارز دانشجویی به مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای مقطع کارشناسی فقط دانشجویانی که شروع به تحصیل آنها قبل از 31/2/97 می باشد می توانند درخواست نمایند.

* شایان ذکر است سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) براساس دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا بر عهده بانک های عامل (تجارت و سامان) می باشد.

* با توجه به اینکه کلیه فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می شود، نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول در سامانه سجاد مراجعه نموده ودر صورتی که پاسخ مورد نظر شما وجود نداشت، سوالات خود را از طریق ایمیل support@saorg.irارسال نموده و پیگیری نمایید.

*برای کسب اطلاع و پیگیری از وضعیت درخواست، متقاضی می تواند به پروفایل و ایمیل شخصی اعلام شده مراجعه نماید.

*جهت ارتباط با پشتیبانی سامانه، از گزینه درخواست پشتیبانی سامانه سجاد در منوی خدمات استفاده نمائید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292647
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما