شنبه 14 مهر 1397 - 9:57

پیام تشکر رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور پرشور مهندسان استان در انتخابات نظام مهندسی تقدیر کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده مهندسین شریف استان در حوزه های دفاتر نمایندگی یاسوج، گچساران و دهدشت در پای صندوق های رأی بودیم.

بدون شک این حضور گسترده می تواند پشتوانه محکم و قابل اتکایی برای خدمتگزاران شما در امر بهبود و ارتقاء خدمات و یاری گر روند توسعه اهداف سازمان در استان باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از اعتماد مجدد مهندسان به این حقیر و عرض تبریک به دیگر کاندیداهای منتخب و تشکر از سایر کاندیداهای محترم، متذکر میشوم که این انتخاب مسئولیت همه ما را برای خدمت به مردم شریف و جامعه فرهیخته مهندسی دو چندان نموده است.

با استعانت از خداوند متعال و همراهی و همدلی همه منتخبان، در امر خطیر خدمت و توسعه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در پایان لازم میدانم از تمامی دست اندرکاران انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان نظیر هیات اجرایی،هیات نظارت، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی ، کارکنان خدوم سازمان و دفاتر نمایندگی که در برگزاری موفق این انتخابات نقش موثر داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .

مهندس احمد رضا خورشیدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290850
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امدادگر گفت:

    حاج احمد رضا تبریک

  2. هلیا گفت:

    احسنت بر مهندس خورشیدی

  3. صالحپور گفت:

    لایق بهترین هایی مهندس عزیز.

  4. نجاتبخش گفت:

    تبریک به مهندس خورشیدی انشالله موفق باشید

دیدگاه شما