متهم اصلی این پرونده به دادرسان دادگاه گفت: من فقط قصد آتش زدن موتورسیکلت مقتول را داشتم ولی نمی‌دانستم خود او هم دراین حادثه کشته می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، این حادثه بهار پارسال در محدوده شرق تهران به‌دنبال انفجار یک موتورسیکلت شروع شد. در این حادثه راکب موتورسیکلت در اثر سوختگی شدید در دم جان باخت و دخترخانمی که ترک موتور نشسته بود با فرار بموقع جان سالم به در برد. کارآگاهان جنایی توانستند عامل این آتش‌سوزی مهیب و دو همراهش را شناسایی ودستگیر کنند و روز گذشته مجید متهم اصلی و دو همراهش در برابر قضات دادگاه ایستادند.

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند و سپس مجید به قضات گفت: چند وقتی بود که متوجه شده بودم جوان مقتول با دختری که قرار بود من با او ازدواج کنم رابطه برقرار کرده و درصدد تصاحب اوست. من که از این ماجرا کینه در دل داشتم با دو دوستم که آنها هم قبلاً از دست مقتول کتک خورده بودند نقشه ترساندن او را کشیدیم. برای همین یک بطری بنزین را آماده کردیم و سپس به محدوده شرق تهران رسیدیم. قرار بود جوان مقتول و دختر مورد علاقه‌ام در آنجا حاضر شوند. من با همدستی این دو دوستم بطری بنزین را به طرف آنها پرتاب کردیم در حالی که فقط قصد ترساندن آن جوان را داشتم و می‌خواستم موتورش بسوزد با آتش گرفتن موتور دختر فرار کرد اما ناگهان موتور منفجر شد و خود جوان سوخت.

سپس دو متهم دیگر پرونده پای میز محاکمه ایستادند ودر دفاع از خود ادعا کردند که نمی‌خواستند با مجید همکاری کنند ولی او ترغیبشان کرد وگفت اگر انتقام نگیرد شب براحتی نمی‌تواند بخوابد.

پس از اظهارات هر سه متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.