دوشنبه 15 مرداد 1397 - 18:03

توصیه عجیب استاندار به یک سرمایه گذار که نشان از فاجعه مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد دارد!

گروه اقتصادی- بدهی معوق به بانک ندارم و تمام هزینه‌های انشعابات را به موقع پرداخت می‌کنم برای راه‌اندازی این واحد تولیدی یک ریال از بانک تسهیلات دریافت نکردم لذا از مسؤولان شهرک می‌خواهم با ما همکاری کنند که گویا میانه خوبی با غیربومی‌ها ندارند چرا که جاده دسترسی به سایر واحدها آسفالت شده فقط جاده من و سرمایه‌گذار گلپایگانی آسفالت نشده است.

به گزارش بویرنیوز این بخش هایی از سخنان سرمایه گذار اصفهانی بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنانش گفت: شما مجرم هستید که بدهی بانکی ندارید و تمام قبض‌ها را پرداخت می‌کنید اگر می‌خواهید در این استان کارت راه بیفتد باید پول آب و برق و گاز را پرداخت نکنی و به بانک هم بدهکار باشی تا آقایان خودشان بیایند و پیگیر کارت شوند.

 

عدم تحمل مدیران بی عمل و تنفر از جلساتی بدون خروجی از دیگر نکات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بود، استاندار از عزم جدی برای پایان دادن به این رویکرد و بهبود وضع تولید و البته برخورد جدی با مدیران کت و شلواری بدون خروجی مفید خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه محور موضوعات  امروز ستاد تسهیل مرتبط با واحد‌های تولیدی در شهرک های صنعتی بود اما استاندار به سهراب بنام؛ مدیر شهرک های صنعتی استان اجاره صحبت نیز نداد.

این سخنان استاندار به خوبی مؤید چند نکته است:

» مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رونق تولید عملاً هیچ ضمانت اجرایی قابل توجهی نداشته و تا کنون هم نتوانسته مشکل مشخص و بزرگی از تولید کننده ها برطرف کند.

»مدیران کت و شلواری کهگیلویه و بویراحمد عزم جدی برای رونق تولید و اشتغال ندارد، این را عدم حل مشکل فعالان عرصه اقتصادی و خصوصی گواهی می دهد.

» دیگر مجالی برای جلسه و شعار آنهم در استانی که همچنان محروم و عقب مانده است وجود ندارد، عدم اجازه استاندار به یک مدیر می تواند موید این نکته باشد که حرف زدن بدون عملگرایی دیگر جایی در فرایند مدیریتی استان ندارد و اگر مدیری نتواند خود را هماهنگ با اقدام و عمل موثر کند جایی در بدنه مدیریتی استان نخواهد داشت.

» مدیران بی انگیزه باید بروند؛ این نکته امیدوار کننده ای بود که احمدی امروز بیان کرد، حضور چندین ساله برخی مدیران بدون شک آن روحیه و نشاط اولیه را از آنها گرفته و شدیداً به تغییراتی برای پویا شدن وضع موجود حس میشود.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه امروز کل کشور درگیر مشکلات اقتصادی است اما متأسفانه زمانی هم که در کشور رونق بود استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانست از ظرفیت های نفتی، آب، گردشگری و طبیعت خود برای حرکت توسعه ای خود بهره ببرد، بخش عمده ای از این ماجرا ناشی از ضعف مدیریتی و عدم همگرایی و مطالبه گری مسئولان استان بوده است.

همانطور که استاندار هم به خوبی اشاره کرد، دیگر وقت حرف زدن و پشت میز نشینی نیست، مدیران باید پای کار باشند و با روحیه جهادی به سراغ مشکلات بروند و مسائل را برطرف کنند، اگر کسی این جدیت را در خود نمی بیند حضورش خیانت به مردم است و بهتر است کنار برود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288321
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ف.م گفت:

    یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم ……

دیدگاه شما