چهارشنبه 20 تیر 1397 - 16:31

عدل هاشمی؛ نمی گذرام دانشکده چرام به گچساران برود، به یاسوج ایراد ندارد

به گزارش بویرنیوز ،عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران،گفت: اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه،چرام اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه و چرام مردادماه انجام خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه در هفته قبل مجوز رسمی و قانونی اصلاح تعرفه برق این شهرستان ها از وزارت نیرو دریافت و خوشبختانه به هیأت دولت ارجاع داده شد،بیان کرد:با اصلاح تعرفه برق شهرستان های مذکور به همراه شهرستان های لنده و بهمئی عضو مناطق گرمسیری خواهند شد و تعرفه برق تیرماه، مردادماه و شهریور ماه مطابق با تعرفه برق مناطق گرمسیری درج می شود.

 

این مسئول با اشاره به جلسه ای درخصوص دانشکده صنعت و معدن  چرام با رئیس دانشگاه استان و فرماندار چرام و با بیان اینکه بحث وابستگی این دانشکده به شهرستان گچساران مطرح شد،گفت:رئیس دانشگاه استان قرار شد که برای بازدید و مشاهده مشکلات این دانشکده به چرام بیاید و به احتمال کم اگر قرار باشد که این دانشکده منتقل شود،باید به یاسوج برود.

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی افزود:با تمام احترامی که برای همکار و مسئولان خودم در شهرستان گچساران قائلم،این دانشکده به این شهرستان منتقل نمی شود زیرا مردم و ما نمی پذیریم.

 

هاشمی پور با اشاره به سونوگرافی چرام گفت:چون هزینه های خرید سونوگرافی بالاست و طی جلساتی که انجام شد در زمان بندی کوتاهی به چرام منتقل می شود.

 

وی با بیان اینکه کارگاه فسفات چرام درحال تجهیزکارگاه است گفت:تجهیز یعنی انتقال ماشین آلات و مهیا کردن مکان کارگاه برای فسفات چرام و درخصوص جذب نیرو نیز از مرحله نصب امکانات این معدن  بصورت پلکانی شروع می شود و تا 400نفر در پایان سال جاری ادامه دارد./ چرام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عابدی گفت:

    کجججججحون

  2. انصاری گفت:

    سلام بنظرم علت این اختلات ناشی از حسادت نمایندگان است نسبت به همدیگر

  3. ناشناس گفت:

    آفرین بر حاج عدل که حاضر نیست باج بده به گچسارانیها

  4. اهوازی گفت:

    اگر بره دیگه گچساران و یاسوج چه فرقی داره کاعدل

  5. استاد گفت:

    درود و مرحبا

  6. ف.م گفت:

    اوووووفی. روکم کرد

  7. ناشناس گفت:

    خودش هم میدونه که همشهریاش همش تو یاسوج ساکن هستن

  8. اعتدال گفت:

    درود بر مرد بزرگ .سردار سازندگی کهگیلویه ای . حاج عدل شخصیت ارزشی است قدرش را بدانید

  9. ناشناس گفت:

    درود ب سردار خستگی ناݐڌیر

دیدگاه شما