شنبه 16 تیر 1397 - 10:40

امام جمعه قلعه رئیسی: بدحجابی به روستاها رسیده!

امام جمعه موقت قلعه رئیسی گفت: دولت تعارفات را کنار بگذارد از مدیران جهادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم بکار گیرد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سیدقوام صادق‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: این رابطه افراد یک جامعه است که غمخوار بوده و به همدیگر کمک می‌کنند، با محبت‌اند و اگر انسان خصلت تقوا را در خود ایجاد کند دنیا و آخرت در اختیار اوست.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی به روز نکوداشت شهرداری و دهیاری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: باید از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی که بخشی از سامان دهی امور زندگی مردم را به عهده دارند تشکر کنم و امیدواریم شوراهای اسلامی، شهرداری و دهیارها با رویکرد عالمانه، متعهدانه، انقلابی و با نگاه عدالت و محرومیت زدایی و رویکرد فرهنگی روز به روز تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جهالت است که تصور کنیم آمریکا به صلاح ما قدم بر می‌دارد افزود: امروز همه مصیبت‌های دنیا زیر سر آمریکاست و جنگ‌هایی که اکنون در بسیاری از جاهای دنیا است همه زیر سر آمریکا بوده و امروز مشکلات ما در کشورمان بخاطر تسلیم نشدن در برابر آمریکاست و این را باید بدانیم که آمریکا دوست نمی‌خواهد بلکه خادم برای خودش می‌خواهد.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری اشاره و آنها را تبیین کرد و گفت: تحول مدیریتی باید انجام پذیرد و باید دولت بپذیرد که با مدیریت فرسوده و ناکارآمدی که در این چند سال بر برخی از حوزه‌های اقتصادی حاکم بوده نمی‌توان از شرایط کنونی عبور کرد و اینک کشور نیازمند مدیریت جهادی و مدیران جهادی است و تعارفات و رودربایستی‌ها را باید کنار نهاد و در جاهایی تعیین تکلیف‌های اساسی باید کرد.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی به شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره و خواستار شرکت در برنامه‌هایی شد که به همین مناسبت در منطقه برگزار می شوند.

صادق زاده به روز جهانی جمعیت اشاره و بیان کرد: در نظریات و مطالعات جامعه شناسی و اقتصادی توسعه سه عامل زمین، سرمایه و نیروی انسانی از عوامل اصلی توسعه محسوب می شوند و بودن این سه عامل در کنار یکدیگر و در تعامل با هم توسعه را به نحو مطلوب محقق نمود و حذف و یا عدم کارکرد درست هر یک روند تحقق توسعه کشورها را با چالش جدی مواجهه می‌کند.

وی در پایان به روز عفاف و حجاب اشاره و عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که دولت های غربی نظام اسلامی را مانع تحقق اهداف خود دانستند به مبارزه جدی و همه جانبه با آن پرداختند و به جنگ سخت تهاجم فرهنگی خود علیه آموزه‌های بنیادین نظام اسلامی همچون حجاب و عفاف را در دستور کار خود قرار دادند.

خطیب موقت جمعه قلعه‌رئیسی یادآور شد: با استفاده از تبلیغات رسانه ای و شبکه های مجازی و القائات فکری و به بهانه آزادی فردی و اجتماعی بدحجابی در جامعه را در راس برنامه‌های خود قرار دادند و این بدحجابی در شهرها و حتی روستاهای ما دارد رواج پیدا می کند که والدین باید مواظب باشند و به حجاب فرزندانمان باید رسیدگی کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287066
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما