پنجشنبه 14 تیر 1397 - 21:02

گفت و گوی دکتر یارنسب با شبکه العالم/انسجام داخلی و بهبود معیشتی مردم ضرورت امروز ایران(+فیلم)

گروه سیاسی- اسکندر یارنسب میهمان ویژه برنامه تلویزیونی شبکه العالم بود.

به گزارش بویرنیوز، مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور گفت: ناو جنگي امريكا در ١٢تير ٦٧بر خلاف همه موازين،قوانين و كنوانسيون هاي بين المللي هواپيمايي مسافربري ايرباس را در حريم آسمان ايران و بر فراز آبهاي داخلي ايران مورد اصابت موشك قرار دادندكه موجب شهادت همه ٢٩٠نفر سرنشين آن شد.

یار نسب تصریح کرد: علي رغم شكايت و پيگيري ايران در همه مجامع بين المللي و سازمان ملل، نه تنها در قبال این جنایت بلکه در قبال حمایت از تروریسم، هجمه بین المللی علیه ایران در جنگ ۸ ساله،  پایمال کردن حقوق ملت ایران، حمایت از تروریسم و سازمان های اسرائیلی که دست به کشتن نخبه های علمی این مملکت زده اند، نیز هیچگاه نه پاسخگو نوده و نه بازخواست و مجرم شناخته نشده است.

وی با اشاره به پیشینه پر غرور و طولانی کشور ایران، افزود: سياستمداران آمريكا به پيشينيه ي ديرينه ي تمدن و فرهنگ و قدرت ايران در طول تاريخ واقفند و بخاطر ترس از فرهنگ ظلم ستیز، مقاوم و جریان ساز ایران از كودتاي ٢٨ مرداد تا انقلاب ٥٧ ايران و در ٤٠ سال گذشته همواره مقابل خواست و اراده مردم و کشور ایران ایستاده است.

مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور خاطر نشان کرد:  دراين سال هاي اخير با رياست جمهوري فرد افراطي مثل ترامپ تقابل ايران و آمريكا به اوج خود رسيده و با حمايت اشكار از مثلث صهيونيستي ،منافقين و سعودي فصل جديدي از رويا رويي جدي با ايران را آغاز كرده است.

این فعال سیاسی افزود: به نظر می‌رسد بهترین و تنها راه موجود، اتحاد و انسجام داخلي و پرهيز از تقسيم بندي ها و تخصيص هاي تفرقه انگيز ،تكيه و تاكيد بر هويت ملي و استفاده از همه سرمايه هاي انساني و همه ظرفيت ها و امكانات داخلي و ترميم و بازتعريف و بازسازي پيوند و اعتماد ميان مردم و حاكميت است.

اسکندر یار نسب به لزوم بهبود اقتصاد و معیشت مردم به عنوان مطالبه مهم مردم از دولت اشاره و اظهار داشت: تامين معيشت و كاهش فاصله زندگي مسئولين و مردم و جهت گيري براي تامين منافع ملي در عرصه بين المللي از ضروریات شرایط کنونی کشور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=286776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعیدراهدان گفت:

    درود صد درود به دکتر یارنسب مرد با اصالت و انقلابی آفرین به شما که راه شهدا و انقلاب رو به خوبی انتخاب کردی و به مسیر فرهنگی در امور ایثارگران به درستی عمل میکنی.

  2. هم استانی گفت:

    درود بر دکتر یارنسب بسیار زیبا فرمودن،به امید موفقیت بیشتر نخبه های هم استانی در سطح ملی

  3. صمدی گفت:

    درود بر افتخار استان ک ب و شهر دهدشت دکتر یارنسب،به امید موفقیت

دیدگاه شما