پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 11:40

پنج شنبه ها در شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد/تصمیم گیری برای ادارات بویراحمد و دنا هفته بعد

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه در این شهرستان ها نیز تعطیل خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساعات کار اداری در 6 شهرستان گرمسیری این استان بر اساس مصوبه هیات دولت از اوایل هفته آینده تغییر خواهد کرد.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت شروع کار دستگاه های مختلف اجرایی در 6 شهرستان گرمسیری کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام، باشت و گچساران بر این اساس و از هفته آینده تغییر می کند.

وی تصریح کرد: ساعات کاری جدید در این 6 شهرستان از 6و نیم صبح تا 13و 30 دقیقه عصر خواهد بود.

فیلی با بیان اینکه تغییر ساعات کار اداری در این شهرستان ها و در مناطق گرمسیری کشور بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ 13 خرداد امسال بوده است، گفت: این تغییر با هدف کاهش مصرف انرژی برق و برای مناطقی که دمای بالاتر از 45 درجه سانتی گراد دارند، قابلیت اجرایی دارد.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه در این شهرستان ها نیز تعطیل خواهد بود.

فیلی یادآور شد: شورای مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص تغییر ساعات کار اداری و همچنین تعطیلی روزهای پنجشنبه در شهرستان های سردسیری استان شامل بویراحمد و دنا با هماهنگی استاندار و مجموعه دولت و وزارت کشور در هفته آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283727
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میکا گفت:

    با سلام خدمت استاندار محترم اگر لذومی به تعطیلی ادارات برای کاهش انرژی میباشد شاید در شهریاسوج مثلا یک اداره مسکن یا یک اداره اب یا یک اداره برق ویا……وجود داشته باشد ولی این بانکها هستند که بیشترین شعبه وبیشترین راندمان انرژی را دارند مثلا بانک ملی حدود سی شعبه صادرات سی شعبه وبقیه بانکها هم کم زیاد شعبه دارند که از گرانترین وپرمصرف ترین موتورخانه ها بهره میبرند با این حساب اگه ادارات قراره پنج شنبه ها تعطیل بشه بهتر نیست این غولها پرمصرف( بانکها) تعطیل بشند بهتر صرفه جویی میشود با تشکر

  2. ناشناس گفت:

    سلام قرار بود در مورد تعطیلی دادگستری در شهرستان های گرمسیری پیگیری شود پس کو پس کو پس کو پسکو

دیدگاه شما