دوشنبه 21 خرداد 1397 - 9:56

مدیرکل سیاسی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری استان برگزار شد.
در این آئین انتصاب علی پرواز به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از سوی استاندار ابلاغ شد.
در متن ابلاغ سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
جناب آقای علی پرواز، به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی به عنوان «سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری» منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند حضرت امام رضوان الله تعالی الیه  و همچنین شناخت دقیق وظایف و مسئولیت ها درانجام امور محوله موفق و مؤید باشید.


تغییر مدیریت‌ها در راستای چرخش نخبگان انجام می‌شود
سید محمدکاظم نظری در این آئین بیان کرد: تغییر مدیریت در راستای بهبود امور، انسجام بیشتر و تبدیل به احسن شدن انجام می شود و نفی توانمندی و عملکرد مدیران سابق نیست.
وی با بیان اینکه امیدواریم با این تغییر، وظایف و مأموریتهای حوزه سیاسی بهتر از گذشته انجام شود، گفت: وظایف دفتر سیاسی و انتخابات فراتر از امور معمول است.
نظری هدایت، مدیریت و نظارت بر عملکرد فرمانداریها و بخشداریها و ارائه خط و مشی کاری به آنان را از وظایف دفتر سیاسی و انتخابات استانداری عنوان کرد.
وی افزود: مدیران جدید باید با برنامه محوری در چارچوب و با استفاده از تجارب مدیران گذشته در راستای انجام مسئولیتها به نحو احسن اقدام کنند.
نظری تصریح کرد: تغییر و تحول در مدیریت امری بدیهی و طبیعی است و مسئولیت امانتی در دست مدیران است که باید به نحو احسن در ایفای مسئولیت خود کوشا باشند.
همچنین در این آئین از زحمات سید کرامت الله کریمی تقدیر و علی پرواز به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استان معرفی شد.
گفتنی است علی پرواز پیش از این سمت های معاونت مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، مشاور فرماندار قم، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم،عضو هیأت رفع اختلاف دستگاه های اجرایی استان قم و عضو شواری مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    اخ وبختش،فکر که همیشه خادمی استانداره

  2. iهمشهری گفت:

    خدا کنه تو استان کم کم پدیده شوم طایفه سالاری و تعصب فامیلی بر چیده شود

دیدگاه شما