سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 14:26

بی اخلاقی و سو استفاده از جایگاه آیت الله ملک حسینی!

گروه اجتماعی- روز گذشته خبری بر روی خروجی رسانه قرار گرفت که از انتقادات تند و بی سابقه آیت الله ملک حسینی به مخالفان سرمایه گذاری پتروشیمی سقاوه پرده بر می‌داشت.

به گزارش بویرنیوز، خبری که حاوی نقدهای تند و بی سابقه بود و طولی نکشید که از سوی دفتر آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد و تایید آن منوط به پخش سخنان کامل وی که در آینده نزدیک منتشر میشود، دانسته شد .

در اطلاعیه این دفتر آمده: هرگونه اظهار نظر رسمی و سخنان قابل استناد ایت الله ملک حسینی از طریق دفتر وی منتشر میشود.

بدون شک حمایت از سرمایه گذار و سرمایه گذاری اصیل پذیرفته شده و مورد تایید همه است اما همانطور که نماینده ولی فقیه در استان نیز پیشتر گفت، رعایت مصالح مردم، محیط زیست و بیت المال نیز باید مد نظر باشد.

به گزارش بویرنیوز، برخی فعالان اقتصادی به جای تلاش برای سرمایه گذاری بی حاشیه و منطقی با اقدامات خلاف اخلاق و با سو استفاده از جایگاه ویژه ایت الله ملک حسینی به دنبال پیشبرد اهداف خود هستند که امری مردود و نابخشودنی است.

گفتنی است: سخنان تقطیع شده روز گذشته ایت الله ملک حسینی، مربوط به نشست داخلی با اعضای یک روزنامه بوده که عده ای برای بهره برداری اقتصادی و سیاسی نسبت به انتشار آن اقدام کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=280167
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. كارشناس گفت:

    من بعيد ميدانم حضرت آيت الله گفته باشه دود و غلظت آلايندگي برأي رشد بوته و درختان مثبت باشه من كه خودم تعجب كردم

  2. محمد گفت:

    سلام آقای باقری برود اولا کارخانه لوله را درست کند بعد کارخانه قند که نماد صنعت استان است بعد دنبال پتروشیمی باشد جای تعجب و سوال است چرا مسولین استانی فکری به حال کارخانه قند نمی کنند

  3. م گفت:

    فقط به اسم اشتغال وام میگیرند و ملک میخرن میگذارن روی هم. کدوم کارخونشون کار میکنه.به کدوم کارگر حقوق دادن.

  4. کرامت اله گفت:

    سلام به همه دلسوزان این مرز و بوم. آقای به اصطلاح سرمایه
    گذار اگر سرمایه دارد چرا حق وحقوق کارگرانش را نمیدهد چرا بیش از 7 میلیارد تومان پول برق و4 میلیارد پول گاز را نمیدهد چرا چند کارخانه را با زرنگی تام و تمام به اشغال خود در آورده ونزدیک به 200 میلیارد تومان بدهکار به بانک و از پرداخت اقساط خود داری میکند و از جهات دیگر این آقایان از کدام دانشگاه تخصص گرفته اند که همه امکانات در اختیار آنها گذاشته شده و چه حرکت درستی و چه کاری را به نتیجه رسانده اند غیر از اینست که از بی خبری مردم و مسئولین استفاده کرده و هم چنان خسارت به بار می آورند و جوابگو هم نیستند.

  5. ناشناس گفت:

    فقط قیمت زمین کارخانه قند را محاسبه کنید تا مشخص شود چه ظامی به سرمایه این مملکت میشود دست دزدان و غا تگران بیت المال در دست هم است

  6. ناشناس گفت:

    متاسفانه ……. به نام سرمایه گذار فقط حق مردم را میخوره برید استانهای دیگه سرمایه گذارهاراببینید حقوق کارگر بدبخت ۱۰ساله پیش باقری مونده اونوقت راحت وام میگیره وملک خریداری میکنه اگه همه جای کشور اینجوریه که نیست خدا به دادمون برسه

دیدگاه شما