پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 21:54

برپایی بیمارستان صحرایی در یاسوج+تصاویر

ئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی بیمارستان صحرایی در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز؛ دکتر اورنگ ایلامی با بیان اینکه این بیمارستان از امروز(چهارشنبه) به مدت یک هفته در شهر یاسوج بر پا شد، گفت: بیمارستان صحرایی با هدف ارائه خدمت به مردم زلزله زده هم اکنون در پارکینگ هفت تیر، جنب استادیوم تختی شهر یاسوج به مردم ارائه خدمت می نماید.

وی اظهار داشت: این بیمارستان شامل 12 بخش داروخانه، آزمایشگاه، ایستگاه پرستاری، درمانگاه، درمانگاه زنان، ریکاوری، بخش های بستری 1، 2 و 3 و csr(اتاق استریل) است.

وی خاطر نشان کرد: این بیمارستان در راستای امداد رسانی به مردم استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال بختیاری و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در شرایط احتمالی وقوع زلزله در یاسوج برپا شده است.

دکتر ایلامی هچنین عنوان نمود: این بیمارستان 35 تخت خوابی قابلیت تبدیل به تمام بخش های مورد تقاضا را دارد به نحوی که تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک بیمارستان در آن پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ادامه داد: 18 نفر پرسنل ستادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس با کادر 7 نفره و همچنین 25 نفر از شهرکرد در این بیمارستان در حال ارائه خدمت هستند.

وی همچنین، یادآور شد: 54 نفر کادر درمانی این بیمارستان شامل پزشک متخصص و عمومی، جراحان عمومی و متخصص، پرستار، روانشناس، طب اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند و  ویزیت نیز به صورت کاملا رایگان، انجام می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=279404
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    آخ و بخت عسکر

دیدگاه شما