پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 17:37

آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فردا برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مجدد آزمون استخدامی نیروهای شرکتی این دانشگاه در روز فردا جمعه 21 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش بویرنیوز؛ دکتر اورنگ ایلامی گفت: شرکت کنندگان در این آزمون، داوطلبین آزمون سال گذشته هستند که برای این دوره از آزمون از آنها هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور 3 هزار و 600 شرکت کننده؛ در دو حوزه خانم ها و آقایان در 5 ناحیه از شهر یاسوج برگزار می شود.

وی با اطمینان دادن به داوطلبین در خصوص تامین جدی امنیت همه جانبه آزمون، اظهار داشت: سوالات آزمون توسط سازمان سنجش و مرکز آزمون های وزارت بهداشت و درمان طراحی شده، یک روز پیش از برگزاری آزمون در قرنطینه بازگشایی و اقدام به تکثیر آنها خواهد میشود تا برخی نواقص گذشته مرتفع شود .

دکتر ایلامی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه یاسوج در روزهای بیستم و بیست و یکم در حال برگزاری آزمون دانشگاهی خود است لذا آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان در 5 حوزه دانشگاه آزاد(فنی و انسانی) بلهزار، دانشگاه سما، مدرسه شهید علی پور و سایت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

به گزارش بویرنیوز، تا توجه به رفع برخی آزمون ها در روزهای اخیر اما دانشگاه علوم پزشکی از قطعیت برگزاری آزمون استخدامی خود در روز جمعه خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=279395
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکتر رضایی گفت:

    اخر میشه یا نه ؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    من الان سر جلسه میام. خدایی برگزار کنندگان تمام تلاششون رو کردن و در حوزه ای که من خودم بودم. خوب برگزار کردن و ازشون تشکر میکنم. ولی یه عده از داوطلبین که انگار تربیت و فرهنگ و انسانیت ندارن که یه ساعت مونده به پایان ازمون مسخره بازی و بامزه بازی درمیارن و سر و صدا میکنن و میخوان جلسه رو ترک کنن و تمرکز بقیه داوطلبایی که نشستن درس خوندن و روی این ازمون حساب باز کردن رو بهم میزنن. خدا ازشون نگذره

  3. ahmad گفت:

    اصلا سوالاش استاندارد نبود.عمومی ها که کلا بی ربط بود سوالاش مث کامپیوتر و اطلاعات عمومی.تخصصی ها هم که چند تا از سوالاش اشتباه بودن.فک کنم خواستن تلافی ازمون قبلی دربیارن که اونقد اسون بود.

دیدگاه شما