چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 15:02

واکنش لاریجانی به ادعای تاجگردون درباره رای ربیعی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتی اگر یک رأی هم اضافه شده باشد تأثیری در نتیجه رای اعتماد وزیر کار نخواهد داشت

به گزارش بویرنیوز به نقل از  خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در خصوص رأی‌گیری برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه نوبت صبح امروز گفت: اینکه آقای تاجگردون اشاره کردند ما به فکر مردم  بوده و عده‌ای به فکر مردم نیستند درست نیست. بنده از روی مانیتور اعلام کردم که تعداد حاضرین در جلسه 248 نفر است اما زمانی که رأی‌گیری آغاز شد افراد خارج از صحن برای رأی‌گیری به داخل جلسه وارد شدند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: افراد پس از ورود به صحن کارت گرفته و امضا دادند بنابراین تیم بررسی کننده آراء نیز کارت‌های نمایندگان با امضاها را تطبیق داد ضمن اینکه آراء کسب شده نیز توسط این تیم که از فراکسیون‌های مختلف موافقان و مخالفان استیضاح بودند، شمارش شد البته اختلافاتی وجود داشت اما در نهایت با ارجاع به امضاهای نمایندگان و تطبیق آن با کارت‌ها اختلافات رفع شد.

وی تأکید کرد: بنده از آقای رنجبرزاده پرسیدم آیا میزان شمارش آراء درست است که وی گفت چندین بار آراء شمارش شده و این میزان درست است. طرح برخی از حرف‌ها برای اینکه همدیگر را متهم کنیم کار درستی نیست، از همه گروه‌ها در شمارش آراء حضور داشتند. در نهایت همه امضا کردند و نماینده حق دارد نظر خود را در کارت رأی اعلام کند بنابراین وزیر برای استیضاح آراء لازم را کسب نکرد حال بنده و شما باید در مقابل این موضوع تمکین کنیم.

در ادامه دکتر لاریجانی گفت: دکتر پزشکیان ممکن است در ابتدای جلسه تعداد حاضرین را 248 نفر اعلام کرده باشد اما ممکن است افرادی وارد شده و تعداد حاضران افزایش پیدا کرده باشد بنابراین حتی اگر یک رأی هم اضافه شده باشد تأثیری در نتیجه نخواهد داشت بنابراین نباید شبهه‌ای در این موضوع ایجاد کرد. همچنین از نظر آیین‌نامه‌ای باید اعلام شود که تعداد آراء به چه میزان بوده است اما زمانی که کارت توزیع شده یعنی فرد در صحن مجلس حضور دارد. در شرایطی که شمارش آراء شروع می‌شود افرادی که رأی می‌دهند در شمارش پذیرفته نیست.

به گزارش بویرنیوز، گفتنی است تاجگردون مدعی شده بود در شمارش آرا اشکال وارد هست

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تاجگردون بیچاره دیگه نمیدونه چیکار کنه میگه توی شمارش آرا اشکال ایجاد شده خدایا خودت آخر و عاقبت همه رو ختم به خیر کن.

  2. اکبری گفت:

    تاجگردون میخواست با این استیضاح خودش رو بزرگ جلوه بده الان که شکست خورده میخواد هر طور شده شکستشو جبران کنه ..اشکال نداره خودتو ناراحت نکن

  3. ناشناس گفت:

    ککا باختی ول کن

  4. یاغمور گفت:

    بنازمش مرد نترس به تو میگن لر اصیل و غیور. نه پشت پرده نشین و ترسو

  5. سلام تباتی ولابی از دقایق ابتدای جلسه کاملا مشهود بود اما اقای تاجگردون هرچه فرمودند عین واقعیت وحقیقت بوده است

  6. رضایی تل زالی گفت:

    درود بر تاجگردون مرد بی ادعا

  7. ناشناس گفت:

    تاج‌گرودون لایق رئیس جمهوریست

دیدگاه شما