سه شنبه 22 اسفند 1396 - 10:02

پیام دکتر سجادی بمناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 22اسفندماه روز بزرگداشت شهدا
مکتب شهید وشهادت ، مکتب سازنده ای است که شگرف ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش های نسل های بهم پیچیده تاریخ را ، داراست.

سلام بر ارواح طیبه شهدا، آنان که با گذشتن از جان ومال و در یک کلام همه چیز خود ، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند. آن جویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند سبحان در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و یقینا به جهت همان ایثار، عشق و ایمان راستین همواره در خاطره ‌ها زنده خواهند ماند، وقطعا درهمیشه تاریخ زنده هستند که این وعده الهی است. توسعه علم ، پژوهش و فناوری وآسایش وآرامش کنونی ما مرهون از خودگذشتگی شهدای والامقام وهمچنین تلاش ومجاهدتهای علمی همه شهدا وایثارگران خصوصا ایثارگران دانشگاهی می باشد.

ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است واجب برای همه ما، برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید معمار کبیر انقلاب امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت بوده و می‌باشد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان ودانشجویان دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه وبویراحمد این روز عزیز(روز بزرگداشت شهدا ) را گرامی داشته وامیدواریم که که رضایت شهدای عزیز و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

خوشا آنان که با عزت ز گیتی / بساط خویش برچیدند و رفتند

ز کالاهای این آشفته بازار / شهادت را پسندیدند و رفتند

دکتر سجادی

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما