دوشنبه 21 اسفند 1396 - 13:05

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات بند(و) به کهگیلویه و بویراحمد/ پرداخت مطالبات نیروهای قراردادی در روزهای آینده

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات بند(و) و سایر عنوان کرد و گفت: این اعتبارات تخصیص و به استان ابلاغ شده است.

به گزارش بویرنیوز، حسن نوروزی در نشست صبح امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات بند(و) و سایر عنوان کرد و گفت: این اعتبارات تخصیص و به استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات بند (و) ۱۱۳ میلیارد و اعتبارات سایر ۶۴ میلیارد تومان است که ابلاغ و مصوب در اختیار دستگاه‌ها است.

وی در خصوص اعتبارات عمرانی گفت: تامین مطالبات نیروهای شاغل در طرح‌های عمرانی اولویت است که نقدینگی تامین شده است.

این مسوول با اشاره به اعتبارات جاری افزود: در تامین مطالبات نیروهای قراردادی، مانده مرخصی بازنشستگان و دیون پرسنلی با کسری مواجه هستیم که پاداش بازنشستگان تا پایان سال گذشته پرداخت شده است.

نوروزی تصریح کرد: سر جمع مانده مرخصی بازنشستگان ۷/۱ میلیارد تومان است که ۱/۶ میلیارد آن متعلق به سال ۹۴ و ۵/۴ برای سال ۹۶ است که برای تخصیص این میزان مبلغ در حال رایزنی هستیم.

وی از پرداخت مطالبات نیروهای قراردادی در روزهای آینده خبر داد و گفت: با پرداخت مطالبات نیروهای قراردادی مطالبات تمامی نیروها پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی و‌ بند(ز) مبلغ ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که تا شنبه هفته آینده تامین می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه تخصیص اعتبارات نسبت به متوسط کشوری وضعیت بهتری داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام گفت:

    با سلام. مشخصا اعلام بفرمایید تخصیص اعتبارات عمرانی ۹۵ را و ۸ ماهه ۹۶ رو. جاری همه جا صد در صده رو این مانور ندهید لطفا. تخصیص استان گیلان ۱۰۰ درصد بوده عمرانی. هم ۹۵ و هم ۹۶

دیدگاه شما