شنبه 21 بهمن 1396 - 11:19

خاطره نماینده بویراحمد از سفر به اسپانیا

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی 30 پروژه ورزشی از محل اعتبارات نفت در این دو شهرستان احداث می‌شود.

غلام محمد زارعی در نشستی با معاون وزیر ورزش اظهار داشت: پیگیر کلید زدن 30 پروژه ورزشی از محل اعتبارات نفت برای دومین بار در مناطق روستایی و محروم دو شهرستان بویراحمد و دنا هستم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی عنوان کرد: برای اولین بار از محل اعتبارات هدای خاص وزارت نفت 142 میلیارد و 37میلیون ریال برای توسعه ورزش در دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافت که پروژه‌های مختلفی از این محل تعریف و اجرای شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی مقام‌های غرورآفرینی را کسب کردند، ادامه داد: فرزندان این دیار در حوزه ورزش با گام‌های موثری که برداشتند ظرفیت انسانی این دیار را به کشور معرفی کردند.

وی با ذکر خاطره‌ای از سفرش به اسپانیا گفت: یاد دارم روزی قصد سفر به اسپانیا را داشتم که یک نوجوان از من خواست تا یک امضا از مسی برایش بگیرم که این موضوع بیانگر اهمیت ورزش در بین جوانان و نوجوانان است.

زارعی خواستار حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی شد و افزود: همیشه خود را در کنار ورزشکاران می‌بینم و در زمینه کمک به این حوزه و برای پویایی و شکوفایی آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269991
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما