سه شنبه 17 بهمن 1396 - 9:48

هشدار فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه در مورد شرط‌بندی

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه با توجه به تعداد بالای مال باختگان شرط‌بندی فوتبال در فضای مجازی گفت: برابر ماده 705 قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع است و مرتکبان آن به یک تا شش ماه حبس یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می شوند و در صورت تجاهر به قماربازی به هر دو مجازات محکوم خواهند شد.

به گزارش بویرنیوز، جهان دیماز در گفت‌وگو با فارس ، با بیان اینکه اخیراً پرونده‌های شرط‌بندی فوتبال در فضای مجازی شیوع پیدا کرده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه افرادی ساده لوح به راحتی طعمه و هدف سرکرده‌های این سایت‌ها قرار گرفته و متضرر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه تصریح کرد: روزانه مردم زیادی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان شکایت می‌کنند که پول زیادی از حساب آن‌ها برداشت شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های کارشناسان پلیس فتا این شهرستان، ثابت شده که این پول‌ها از طریق سایت‌های شرط‌بندی فوتبال در فضای مجازی، از طریق افراد نزدیک خانواده برداشت شده است.

دیماز بیان کرد: متأسفانه تعداد مالباختگان این بازی مجازی روز به روز در شهرستان‌های کهگیلویه ،بهمئی، لنده و چرام رو به افزایش است.

وی داشتن حرص و طمع و تشویق والدین را باعث روی آرودن چنین افرادی به این شرط‌بندی‌ها عنوان و افزود: والدین شخص می‌گویند فرزندمان با پنج هزار تومان در این بازی شرکت می‌کند و سود کلانی به دست می‌آورد اما نمی‌دانند کل اطلاعات حساب فرزند خود، توسط سایت به سرقت خواهد رفت و مابقی حساب بانکی آن را خالی می‌کنند.

دیماز خاطرنشان کرد: حتی اگر پول زیاد داخل شماره حساب شخص نباشد این سایت می‌تواند از کارت طرف اخاذی و سوءاستفاده نماید.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه اظهار داشت: برابر ماده 705 قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع است و مرتکبان آن به یک تا شش ماه حبس یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می شوند و در صورت تجاهر به قماربازی به هر دو مجازات محکوم خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=269634
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما