دوشنبه 16 بهمن 1396 - 8:00

دستگاه “ام.آر.آی” جوان هندی را بلعید

مجله بویرنیوز- رسانه‌های داخلی هند اعلام کردند: یک مرد جوان هندی تحت تاثیر میدان مغناطیسیِ شدید دستگاه “ام آر آی” در بیمارستانی در بمبئی به داخل آن کشیده شد و بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، راجش ماروو، ۳۲ ساله همراه یکی از بستگان سالخورده‌اش با یک مخزن فلزی اکسیژن وارد اتاق ام آر آی شد و از آنجا که ورود اشیای فلزی به داخل این اتاق هنگام روشن بودن دستگاه ام آر آی ممنوع است، این اقدام منجر به مرگ مرد جوان شد.

به گفته فردی که همراه راجش بوده یکی از پرسنل بیمارستان به اشتباه به آنها گفته که دستگاه خاموش است و اجازه ورود آنها به این اتاق را داده است. اما به محض ورود راجش به همراه کپسول فلزی به داخل اتاق و با توجه به روشن بودن دستگاه، نیروی مغناطیسی شدید آن موجب شده که قربانی با قدرت زیاد به سمت دستگاه کشیده شود.

پس از برخورد راجش ماروو با این دستگاه، بدن او شروع به خونریزی شدیدی کرد و او را به سرعت به اورژانس بیمارستان منتقل کردند اما به دلیل شدت ضربه، وی ظرف مدت کوتاهی پس از رسیدن به اورژانس جان باخت.

به گزارش گلف‌نیوز، پلیس هند، نگهبان، پزشک و سرپرست بخش این بیمارستان را در رابطه با این حادثه مرگبار دستگیر کرده و همچنین بیمارستان در حال بررسی جزئیات این حادثه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268819
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما