شنبه 23 دی 1396 - 9:37

خسارت گسترده رانش زمین در جنوب کالیفرنیا

در پی جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیا، خسارت زیادی به مناطق مسکونی وارد شده و شمار تلفات این حادثه تاکنون به 17 نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از میزان، در پی جاری شدن سیل و رانش زمین در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیا، خسارت زیادی به مناطق مسکونی وارد شده و شمار تلفات این حادثه تاکنون به 17 نفر رسیده است.

در حال حاضر مقامات شمار افراد ناپدید شده در پی رانش زمین را 48 نفر اعلام کرده‌اند و تیم‌های امدادی در تلاش برای خدمات‌رسانی و یافتن این افراد هستند.

مقامات محلی همچنین اعلام کرده‌اند که شمار تلفات این حادثه افزایش خواهد یافت و هنوز بسیاری از افراد در خانه‌های خود به دام افتاده‌اند که تلاش برای نجات آنها همچنان ادامه دارد.

سیل در دو منطقه «مونتسیتو» و «سانتاباربارا» که پیش از این نیز طعمه حریق شده‌اند رودخانه‌هایی از گل و لای ایجاد کرده و باعث بروز مشکلاتی شده است.

بر اساس اعلام مقامات ایالت کالیفرنیا جاری شدن سیل و رانش زمین تاکنون 59 ساختمان مسکونی را به طور کامل تخریب و موجب وارد شدن خسارت به 446 ساختمان دیگر شده است.

28 نفر نیز در پی این حادثه مجروح شده‌اند که از این تعداد 12 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال 4 نفر از آنان نیز وخیم گزارش شده است.

ماه دسامبر نیز جنوب کالیفرنیا شاهد آتش‌سوزی گسترده‌ای بود که این آتش‌سوزی صدها هزار هکتار از جنگل‌های منطقه را نابود کرد.

این آتش‌سوزی که «توماس فایر» نام گرفت از روز 4 دسامبر در مناطق جنوبی این ایالت آغاز شده و به عنوان بزرگ‌ترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا شناخته شد.

آمریکا در سال‌های گذشته شاهد بیشترین میزان حوادث طبیعی در تاریخ خود بوده است و ماه سپتامبر سال 2017 نیز طوفان هاروی، ایرما و ماریا موجب بروز خسارات گسترده در آمریکا شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=266224
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما