چهارشنبه 20 دی 1396 - 19:17

حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در منظر عموم به ویژه در مجالس عزا و عروسی این استان ممنوع است.

 به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با جاملان سلاح مجاز و غیر مجاز در این استان در منظر عموم بویژه مجالس عروسی و عزا تشدید می‌شود و در این زمینه بدون هیچ مماشاتی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا در این استان به یک معضل تبدیل شده است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر اسلحه‌های مجاز و غیر مجاز زیادی در مناطق مختلف کشف و ضبط شدند.

مزارعی ابراز کرد: تیراندازی‌های بی‌جا در مراسم عروسی و عزا مشکلات متعددی از جمله مرگ برخی از افراد را به همراه داشته که دستگاه قضایی را ناچار به برخورد کرده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فلسفه داشتن اسحله مجاز برای مراقبت عشایر از اموال و احشام بوده است، ادامه داد: نگهداری اسحله در شهر دلیلی ندارد زیرا صدای تیراندازی جو روانی را نیز ناامن می‌کند.

مزارعی با تاکید بر اینکه با حاملان اسحله‌های مجاز و غیر مجاز در منظر عموم قاطعانه برخورد می‌کنیم، افزود: هرچند در این زمینه مورد اعتراض هستیم ولی راهی نداریم زیرا در غیر اینصورت ناامنی ایجاد می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=266127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما