چهارشنبه 15 آذر 1396 - 21:56

سخنان مهم رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات دستگیری سارقان طلافروشی گچساران

‍ رییس کل دادگستری استان  کهگیلویه وبویراحمد خبر داد : سارقان طلافروشی گچساران دستگیر شدند.

به گزارش بویرنیوز به نق از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی اظهار کرد:پس از گذشت ۳ ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل ۲ تن از صاحبان طلافروشی گردید با مدیریت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری مستمر  و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر( عج)، بحمداله مظنونین به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه در روز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام شناسایی و دستگیر شدند.

مقام ارشد قضایی استان افزود: در حال حاضر دادستان محترم  شهرستان  گچساران  به همراه بازپرس تحقیقات تکمیلی را معمول می دارند.

قاضی القضات استان نسبت به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می نمایند هشدار دا د و گفت:بعضی از مراجع اعم از انتظامی و اجرایی خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضائی و در حین تحقیقات،مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون  و محرمانه بودن تحقیقات  مقدماتی نموده اند که در جای خود پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: من بعد هیچ یک از مراجع غیر قضائی در خصوص اطلاعات مربوط به پرونده های قضائی حق هیچ گونه اطلاع رسانی و اتعکاس اخبار ، ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در پایان گفت :انشاء الله پس از پایان تحقیقات تکمیلی  و احراز واقعیت و صدور حکم قانونی،در کمترین فرصت مجرمین مجازات خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=262199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    دست سربازان امام زمان علیه السلام و نیروهای زحمتکش آگاهی درد نکند خسته نباشید.

  2. ناشناس گفت:

    خداوند پشت پناه همه مسولئین ونیروی انتظامی آگاهی اطلاعات وتمام کسانی که زحمت کشیدند که این مجرمین دستگیر بشن ولی چه میشد دادرسی بطور علنی انجام محاکمه بشن که درس عبرتی بشه برای دیگران من الله توفیق ‌،

دیدگاه شما