پنجشنبه 9 آذر 1396 - 20:23

کم لطفی دولت روحانی به سید ضیا هاشمی، محبوبیت بیسابقه ای که ….

گروه سیاسی – یک ماهی از انتخاب وزیر علوم می  گذرد.

به گزارش بویرنیوز، چند ماه پیش و با حکم دکتر حسن روحانی، دکتر ضیا هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم انتخاب شد.

این انتخاب به طرز بیسابقه ای مورد استقبال دانشگاهیان، حامیان روحانی و رسانه ها قرار گرفت و در مدت اندک سرپرستی، اقدامات قابل قبولی در این وزارت خانه صورت گرفت که تحسین همگان را در برداشت.

هر چند دولت وی را برای وزارت نیز در نظر داشت اما به دلایل مختلفی ایشان به مجلس معرفی نشد.

اما سید ضیا نشان داد پتانسیل خوبی در ایجاد محبوبیت برای دولت روحانی دارد و آرامش دانشگاه ها در دوره معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرپرستی ایشان در عین زنده بودن همه تشکل های دانشجویی نشان از تدبیر ایشان در اداره مجموعه خطیر و پرحاشیه وزارت علوم بود.

اما اکنون و با عنایت به این موج خوشحالی و سرمایه بالای اجتماعی که از رهگذر انتخاب سید ضیا برای دولت پدید آمد، انتظار این بود که وی در سمتی دیگر و با حفظ شان و جایگاه ایشان مورد استفاده قرار بگیرد.

قطعا جایگاه مناسب برای سید ضیا انتظار حامیان روحانی از ایشان است و نشانه ای از قدرشناسی دولت خواهد بود چرا که سید ضیا جزو معدود مدیران دولت بود که در ایام انتخابات نیز به روشنگری پرداخت و در حمایت از دولت اقدام نمود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    سید ضیا ء مرد شریفی است که این دولت شایستگی استفاده از انرا ندارد!!!!!!!!!!!!!!

  2. علی گفت:

    چه فایده ای دارد؟ استان کهگیلویه و بویراحمد ازهمه جا و همه چیز وامانده است جز در تخریب همدیگر! تا این اخلاق بر مردم استان حاکم است هیچ جایگاهی در دولت پیدا نخواهند کرد! کدام یک از مدیران ارشد کشوری از فرزندان پاک دست و شجاع و کارآمد استان کهگیلویه و بویراحمد برترند؟ رفتارهای جناحی و تنگ نظرانه عده ای قلیل در استان موجب محرومیت از این فرصت هاست.

  3. بویراحمد گفت:

    مگر لرهای ازاد اندیش کاری کنند در حوزه زاگرس .هیت دولت ظاهرا عضو لر را برنمی تابد نمیدانیم تاکی ؟؟ وچرا.البته چرایش روشن است اما تاکی

  4. علی پور گفت:

    تینها هرکسی که محبوبیت داشته باشه را نابود می کنند اصلا ایشان را سرپرست گذاشتن که بسوزه نه اینکهمی خواستند جایگاهی بهش بدهند

  5. س گفت:

    درود بر سید ضیا

دیدگاه شما