سه شنبه 23 آبان 1396 - 8:00

خودروهای حمل بار در آینده این شکلی خواهند بود+عکس

مجله بویرنیوز- در این مطلب در مورد عجیب‌ترین کانسپت نمایشگاه خودرو توکیو صحبت می‌کنیم.

وجود تعداد زیاد کانسپت‌های حیرت‌انگیز در نمایشگاه خودرو توکیو امری عادیست اما این خلاقیت کنجکاوانه از سوی ایسوزو توجه ما را به خودش جلب کرد. کسانی که زیاد با هواپیما سفر می‌کنند شاید این خودرو را با ون‌های فرودگاه اشتباه بگیرند اما از دیدگاه دیگر این خودرو کمی شبیه به واگن قطارهای درون شهری است.

نام این ون خشمگین FD-SL بوده و در واقع ایسوزو با معرفی آن تصور خود از ون‌های دلیوری در آینده را به نمایش گذاشته است.

نشانه‌های زیادی از ایسوزو در این کانسپت مستطیلی دیده نمی‌شود .این خودرو در واقع یک خودروی دلیوری سبک بوده و با خودروهایی که در حال حاضر برای اینکار استفاده می‌شوند متفاوت است. ایسوزو می گوید که این خودرو برای حمل بارهای غیرمعمول ساخته نشده و تمرکز آن بر راحتی راننده و مناسب بودن آن بوده است.

صبر کنید، گفتیم راننده؟ در حالی که همه‌ی خودروسازان، خودروهای کانسپتی را معرفی می‌کنند که بدون نیاز به راننده حرکت می‌کنند، ایسوزو خودرویی را طراحی کرده که در مدل سیستمی آن راننده نقش پادشاه را بازی می‌کند.

یک صندلی در وسط فضای کابین قرار دارد و نمای باز و زیبایی را به راننده تقدیم می‌کند. دوربین‌هایی تعبیه شده که تصاویری از عقب خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. طراحی لانه زنبوری که تا عقب خودرو کشیده شده در عین استقامت بالا، زیبایی خاصی را هم به آن بخشیده است. اما نکته ای که باید به آن شک کرد این است که آیا محموله برای آنکه در خانه‌های لانه زنبوری جای شوند باید به قسمت‌های کوچکتر تقسیم شوند‌؟

ایسوزو توضیحی در رابطه با پیشرانه این خودرو اعلام نکرده و البته به احتمال خیلی زیاد این پیشرانه کاملا الکتریکی خواهد بود.

طراحی یک خودروی کوچک حمل بار که چون مغازه‌ای کوچک در تورفتگی بازار، سودآوری چندان خوبی را نخواهد داشت جالب است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=258124
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما