یکشنبه 21 آبان 1396 - 8:00

اینترنت پرسرعت رایگان کجاست؟

مجله بویرنیوز- کاربران اینترنت همواره می شنیدند برخی کشورهای جهان امکان هایی برای شهروندان خود فراهم کرده اند تا بتوانند در برخی مکان ها از اینترنت رایگان استفاده کنند.
دولت یازدهم در بخش توسعه زیرساخت ها تلاش بسیاری کرد؛ به گونه ای که بر پایه آخرین آمارهای دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شمار تلفن ثابت دایری تا پایان مرداد ماه امسال به 30میلیون و590 هزار و 323 شماره رسید.
شمار سیمکارت های واگذار شده تلفن همراه نیز تا آخر مردادماه 156 میلیون و 11 هزار و 283 خط بود که 83 میلیون و 224 هزار و 134خط فعال است.
ضریب نفوذ تلفن ثابت 38.61درصد و ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور نیز 104.13 درصد ثبت شد.
41 میلیون و 57 هزار و 746 نفر مشترک پهن باند سیار و 10 میلیون و281 هزار و 423 نفر مشترک پهن باند ثابت شده بودند.
گرچه دولت یازدهم اقدام های خوبی برای توسعه زیرساخت ها انجام داد اما بهره مندی از اینترنت پرسرعت رایگان یکی از مطالبه هایی بود که همواره کاربران مطرح می کردند.
«محمد جوادآذری جهرمی» به عنوان وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، سیزدهم مهرماه امسال در پست اینستاگرام خود از اپراتورهای اینترنتی خواست برای ارائه اینترنت رایگان در مکان های عمومی ورود کنند.
برخی اپراتورها چهارم آبان ماه مرکزهایی را که به اینترنت رایگان مجهز است به کاربران معرفی کردند.
اکنون شهروندان می توانند از خدمات اینترنت پرسرعت رایگان همراه اول در بازار مبل ایران2، ساختمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خیابان شریعتی، بیمارستان حضرت رسول (ص) در خیابان ستارخان بعد از تهران ویلا، ساختمان اداره مرکزی و ساختمان فنی و وی.آی.پی فرودگاه امام خمینی (ره)، مرکز خرید لاله در خیابان فاطمی، پاساژ ولیعصر در خیابان حضرت ولیعصر (عج) ضلع جنوبی خیابان منیریه، ساختمان مخابرات ایران در خیابان سردارجنگل، مرکز خرید زیتون در اتوبان بعثت، ماموت در خیابان وزرا، مرکز خرید امجد در خیابان جمهوری، بازارچارسو در جمهوری، مرکز خریدروشا در منطقه دزاشیب، پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد و پاساژ علاءالدین در خیابان جمهوری استفاده کنند.
همچنین همراه اول در سه نقطه در مشهد و چهار نقطه در مرز شلمچه، مهران، خسروی و چذابه اینترنت پرسرعت رایگان ارائه می کند.
مرکزهای اینترنت پرسرعت رایگان رایتل در مرکز خرید پالادیوم تهران، مرز شلمچه و مرز مهران قابل استفاده است.
ایرانسل قرار است در چهار نقطه در مرزهای شلمچه، مهران، خسروی و چذابه اینترنت پرسرعت رایگان ارائه می کند.
اپراتور ثابت عرضه کننده اینترنت معروف به آسیاتک نیز 2مرکز در اردبیل، یک مرکز در اصفهان، 2مرکز در آذربایجان شرقی، 15مرکز در تهران، هفت مرکز در خراسان رضوی، یک مرکز در خوزستان، یک مرکز در سیستان و بلوچستان، 2 مرکز در فارس، یک مرکز در کرمان، یک مرکز در استان گلستان، یک مرکز در استان مرکزی، یک مرکز در استان هرمزگان و سه مرکز در استان یزد را برای ارایه اینترنت پرسرعت رایگان انتخاب کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما