یکشنبه 21 آبان 1396 - 8:00

این خوراکی‌ها خیلی سریع لاغرتان می‌کند!

مجله بویرنیوز- بسیاری از افراد علاقه به کاهش وزن دارند و دغدغه شان این است که یک روز لاغر شوند. هر چند که بیشتر افراد به راحتی چاق می شوند ولی وقتی می خواهند لاغر شوند زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند اما در نهایت بسیاری از آنها موفق نمی شوند به وزن ایده آل خود دست یابند. گاهی تب لاغری به حدی می رسد که افراد حاضر به خوردن داروها و قرصهای لاغری می شوند. اما این نکته را باید در نظر گرفت که برای لاغر شدن مهم است که غذای مناسب انتخاب شود تا به یک رژیم مناسب دست پیدا کرد. غذاهای مشخص می توانند روند کاهش وزن را تسریع کنند که در ادامه به معرفی غذاها می پردازیم:

کرفس

کرفس کلسترول کمی دارد و کاهنده اشتها است. کالری کمی دارد و سرشار از فیبر است. کرفس دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است و در بدن داررای خاصیت سم زدایی است. خواص مدر دارد و در نتیجه در کاهش سموم برای بدن بسیار موثر است.

خیار

 

خیار دارای ویتامین k ،AوC است.خیار دارای مواد معدنی چون منیزیم، کلسیم، منگنز، فسفر و زینک است. آنها برای کاهش وزن عالی هستند. غنی از فیبر است و روی کمی دارد. برای برنامه کاهش وزن عالی است. خیار را به سالادتان اضافه و استفاده کنید. آب خیار همچنین برای کاش وزن عالی است. به خاطر محتوای آب بالا تمام الکترونیت های لازم را تامین می کند و سلول های بدن را دهیدرانه می کند. آب خیار همچنین بدن را تمیز می کند و می تواند به تنهایی یا با مخلوطی از میوه ها استفاده شود.

خاصیت سم زدایی یک محلول فوق العاده

 

در یک پارچ 4 لیتر آب بریزید و به آن کرفس اضافه کنید. سپس دو عدد سیب بزرگ و دوعدد پیاز را به آن اضافه کنید و بگذارید بجوشد تا تمام مواد آن کاملا پخته شود. سپس این مایع را در یخچال نگهداری کنید و هر بار قبل از وعده اصلی آن را بنوشید. هر بار هنگام صرف ان نصف لیمو به آن اضافه کنید. شما می توانید از این محلول در هر بار استفاده کنید. این محلول ضد التهاب است و به بدن شما کمک م یکند تا هر بار مایعات انباشته شده را از بین ببرد. شما در عرض یک هفته نتایج را خواهید دید.

جو دو سر منبع خوبی از ویتامین، سلنیوم، منگنز، آهن، فسفر و B1 است. همچنین درصدی از پروتئین های کم چربی در این فراورده مشاده می شود. فیبر محلول آن به کاهش وزن کمک بسیاری می کند و شما را تا مدت ها سیر نگه می دارد. سعی کنید از جو دو سر در صبحانه خود بهره ببرید. جو دو سر همچنین منبع ویتامین B1، سلنیوم، منگنز و آهن است. می توانید از جو دو سر به تنهایی یا با شیر استفاده کنید یا با کفیر آن را مصرف کنید.

لیمو

 

آب لیمو منبع غنی ویتامین C محسوب می شود که عملکرد کبد را بهبود می بخشد و متابولیسم چربی ها را زیاد می کند. همچنین لیمو باعث افزایش مقدار گلوتاتیون در بدن می شود. گلوتاتیون آنتی اکسیدانی قدرتمند است که باعث لاغری شده و بدن شما را سم زدایی نیز می کند. بسیار مهم است که لیمو را با آب نیم گرم میل کنید. در این حالت به هضم غذا کمک کرده و موجب بهبود سیستم گوارشی شما می شود. در همان زمان موجب کاهش وزن شده و ماده مدری نیز به شمار می آید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما