یکشنبه 22 مرداد 1396 - 10:21

برنج‌کاری و بلوک زنی با آب شرب در حاشیه شهر یاسوج!

آب شرب عشایر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: تیم جمع آوری انشعابات غیرمجاز آبفای کهگیلویه و بویراحمد از روستای اقماری علی‌آباد به منظور شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، قاسم قلندری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این سرکشی‌ها که به صورت مداوم انجام می شود، تاکنون انشعابات متعدد غیرمجاز آب شرب شناسایی و جمع‌آوری شده است، افزود: تمامی متخلفان انشعاب غیرمجاز بدون هیچگونه اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: در یکی از این موارد، یکی از متخلفان طی هفته  اخیر دو بار اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده بود و به رغم اینکه پرونده تخلف این فرد به مراجع قضایی فرستاده شده بود و انشعاب غیرمجاز آن نیز جمع آوری شده بود مجدد نیز اقدام به  نصب انشعاب غیرمجاز کرده بود. این متخلف با استفاده از خط اتصال 2 اینچ علاوه بر استفاده از آب شرب برای کارگاه بلوک زنی، اقدام به آبیاری حدود یک هکتار برنج کاری از طریق آب شرب کرده بود.

قلندری با بیان اینکه  با این متخلف به صورت قاطع  و قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: هیچ اغماضی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز صورت نخواهد گرفت چرا که استفاده غیرمجاز از آب شرب از خطوط قرمز آبفای شهری است.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه انشعاب غیرمجاز و استفاده بی‌رویه از آب شرب را به اطلاع آبفای شهری یاسوج برسانند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج اضافه کرد: در حالی که در شهر یاسوج به دلیل نوسان موجود در شبکه توزیع و کمبود آب، شهروندان برخی مواقع برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه هستند، استفاده از این حجم آب شرب برای مصارف کشاورزی به هیچ وجه قابل قبول نیست و به دور از انصاف است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=245085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما