جمعه 20 مرداد 1396 - 17:12

درخواست امام جمعه یاسوج برای مقابله با بدحجابی در خودروها

امام جمعه یاسوج گفت: جلوی فعل بدحجابی در داخل خودروها گرفته شود.

به گزارش بویرنیوز، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مطالب زیادی مربوط به این هفته داریم که 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است و رهبری فرمودند یکی از کارهای مهم در زمینه مسائل اقتصادی مساله رکود و بیکاری و عدم اشتغال است.

وی ادامه داد: بنابراین یکی از راه‌های مهم و موثر توجه به صنایع کوچک و متوسط است چون هم زودبازده بوده و هم اشتغال خوبی ایجاد می‌کنند.

خطیب جمعه یاسوج در ادامه و مبحث دیگری از خطبه‌ها اضافه کرد: از سوی امریکای جهان خوار تحریم‌های زیادی بر ما تحمیل شد که آن چه موثر بوده اقتصاد مقاومتی است و هم باید توجه به درون و هم توجه به تولیدات داخلی کرد چرا که تا وقتی از داشته‌های خود بهره نگیریم نمی‌توان در مقابل تحریم‌ها چاره‌جویی کرد.

حسینی با خطاب قرار دادن تولیدکنندگان عنوان کرد: باید جنس مرغوب تهیه و تولید کنند و اجناس و کالای بنجل تولید نکنند و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

وی تبیین کرد: راه و پادزهر مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است که بنیان آن بر تولیدات داخلی است که از تولید داخلی استفاده کنیم و این تولید باید اولا استاندارد باشد و در ثانی قیمت مناسب داشته باشند.

خطیب جمعه یاسوج تشریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 مرداد سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه است که در این جنگ همه کشورهای عربی روی هم گذاشتند تا حزب‌الله را از بین ببرند و به همین خاطر رژیم صهیونیستی را به حرکت درآوردند ولی در همان هفته اول به شکست خود پی بردند.

حسینی یادآور شد: سه هفته رژیم صهیونیستی به ناچار جنگ را ادامه داد و امریکا هم تسلیم شد و بعد از جنگ همه آن‌ها اقرار به شکست کردند و از آن طرف حزب‌الله با عظمت و با محبوبیت سربلند بیرون آمد و سید حسن نصرالله در میان شخصیت‌های اول خاورمیانه قرار گرفت.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طاغوت ایران را سرنگون کردیم و در جنگ ایستادیم الان هم این ترامپ بی‌عقل را سر جای خود می‌نشانیم، تأکید کرد: همان گونه که کره شمالی خاری در چشم آن‌ها شده است.

حسینی به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری و سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند که توجه خود را بر عدالت مستقر کنید و ایستادگی در برابر استکبار که باید این نصایح رهبری را برای موفقیت در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه یاسوج به روز ورود آزادگان روز 26 مرداد سال 69 اشاره و مطرح کرد: آن‌ها که از قید نفس اماره آزاد شدند آزاده شدند و توانستند در بازداشتگا‌ه‌های جهنمی رژیم بعثی مقاومت کنند و از رحمت خداوند ناامید نشدند و با ایمان در برابر سخت‌ترین سختی‌ها ایستادگی کردند.

حسینی به یکی از جرایم مشهود اشاره و تصریح کرد: بی‌حجابی در خودروها در کشوری که خون داده و جوانان برومندی را برای ارزش‌ها تقدیم کرده درست نیست و نباید کشوری که برای خدا قیام کرد این گونه احکام اسلام در آن زیر پا گذاشته شود و بعضی از افراد پست و بی‌ریشه که شخصیت را در برهنگی می‌دانند ناهنجاری درست کنند که نیروی انتظامی باید جلوی این بزه و گناه را در حریم عمومی بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید حافظ احکام باشد و با این بی‌بوته‌ها و بی ریشه‌ها برخورد کند و شعارهای ارزشی خود را فراموش نکنیم و از نیروی انتظامی در این راه حمایت کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما