چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 10:23

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور بی‌آبرو کردن عده‌ای را صادر کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور بی‌آبرو کردن عده‌ای را صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز و با حضور مسؤولان و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم آغازین کمپین نه به زباله و مانور پاکسازی شهر یاسوج و محدوده آن آغاز شد.

در این مراسم که سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت این مسؤول ارشد اجرایی مطالب مهمی در خصوص وضعیت کنونی شهر یاسوج ایراد کرد.

مسؤول ارشد اجرایی استان با بیان این که برخی از شهرهای فقیر از لحاظ ساختارها و همچنین وضعیت اقتصادی را از نزدیک دیده است اظهار کرد: اما چیزی که در این شهرها ندیدم علی‌رغم فقیری، کثیفی بود.

وی گفت: اما در یاسوج شهر خودمان هر چند فقیر نیستیم و کوه و جنگل و رودخانه پر آب داریم ولی باید گفت که یاسوج شهر کثیفی است.

وی با انتقاد از نوع برخوردی که مردم و ادارات با شهر یاسوج به عنوان مرکز استان دارند افزود: وضعیت بدی در زمینه نخاله‌ها و زباله‌ها در این شهر دیده می‌شود که واقعا جای تأسف دارد.

خادمی با انتقاد از صنوفی که زباله‌های خود را در خیابان و یا در جداول رها می‌کنند تصریح کرد: امروز همه وظیفه دارند که با چنین افرادی مقابله کنند.

این مسوول افزود: امروز همه وظیفه داریم که این گونه افرادی را که به فکر شهر و تمیزی و زیبایی آن نیستند بی‌آبرو کنیم و باید با فرستادن تصاویر در فضای مجازی و سایر اقدامات فرهنگی دیگر چنین افرادی را بی‌آبرو کرد.

وی شهری به این زیبایی با چشم‌اندازهای زیبای آن را قابل این گونه کارها و اقدامات ندانست و گفت: اگر خودمان احساس مسؤولیت نکنیم چه کسی باید باید این کار را برای ما انجام دهد.

خادمی افزود: جاده‌ها را نگاه کنید ببینید که ورودی‌های ما چه وضعیت زشت و بدی دارند لذا این کار را اکنون آغاز کرده‌ایم و به کمک همه مردم و مسوولان نیاز داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهشت عطااله گفت:

    گپ زین خوبه ولی کوعملت آقای استاندار .؟؟

  2. ناشناس گفت:

    والله…مردم با حرف خوش کاری نمیکنن.باید حتما زور بالای سرشون باشه

دیدگاه شما