یکشنبه 25 تیر 1396 - 16:23

کدام نماینده بیشترین نقش در برتری روحانی در کهگیلویه و بویراحمد را داشت (+عکس)

گروه سیاسی- با وجود برخی نارضایتی ها به ویژه نسبت به وضع اقتصادی و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد اما نسبت به دوره قبل شاهد رشد آراء روحانی در استان بودیم.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک نمایندگان استان به واسطه جایگاه مردمی که دارند و با استفاده از ظرفیت هایی قومی و قبیله ای و استمداد از اقدامات خوب عملیاتی شده برای موکلینشان،قادرند بخشی از آرای مردمی را به سبد رئیس جمهور متبوعشان بریزند.

در ادامه به اقدامات و تلاش های نمایندگان سه حوزه انتخابیه استان در موفقیت و رای آوری روحانی و یا کمک به جبهه مقابل دولت می پردازیم:

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده تا مدت زیادی از بیان قاطع حمایت از یک کاندید مشخص در انتخابات ریاست جمهوری خودداری کرد اما در هفته آخر  اعلام حمایت رسمی خود از حجت الاسلام رئیسی و لزوم حمایت هوادارنش از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را علنی کرد.

 

نماینده شهرستان های گچساران و باشت بدلیل عضویت در هیات اجرایی معذوریت درباره اعلام موضع پیرامون نامزدها و یا جانبداری از آنها در انتخابات را داشت اما در هفته آخر ایشان طی نامه ای استعفا داد و به حمایت از روحانی پرداخت.

اما در ادامه و در روزهای آخر، با مشخص شدن رأی آوری روحانی در قریب به اتفاق نظرسنجی ها و شور و نشاط ستادهای روحانی در سراسر کشور ، غلامرضا تاجگردون تصمیم به سخنرانی در حمایت از روحانی گرفت و در دو شهر یاسوج و باشت به سخنرانی در حمایت از روحانی پرداخت که البته در باشت؛ زادگاه خودش و جایی که عمده مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد از آنجا انتخاب شده اند اقبال روحانی کمتر از رئیسی بود!

به گزارش بویرنیوز، نماینده بویراحمد و دنا از همان ابتدا حمایت قاطع خود از روحانی را علنی کرد.

 

غلام محمد زارعی با حضور در شهرستان های سردسیر و گرمسیر کهگیلویه و بویراحمد به روشنگری خدمات و عملکرد دولت در حوزه های مختلف و موفقیت های چشمگیر روحانی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی به نسبت گذشته پرداخت.

زارعی از اعتبارش برای پیروزی روحانی هزینه کرد و بیشترین سخنرانی ها و افتتاحیه های ستادهای روحانی در استان را مدیریت کرد.

سخنرانی زارعی در حوزه انتخابیه نماینده حامی رئیسی و افتتاح ستادهای این شهرستان مورد اقبال روبرو شد و اکثر مردم شهرستان های کهگیلویه در نهایت رای به دولت تدبیر و امید دادند.

روشنگری های زارعی در خصوص دولت روحانی و بیان عملکرد های دولت تدبیر و امید در مقایسه با دولت قبل از آن، که گاهی بسیار بی پرده و بی مهابا بیان میشد بدون شک نقش زیادی در تمایل مردم کهگیلویه و بویراحمد به انتخاب مجدد روحانی با وجود همه نقدها و مشکلات اقتصادی در استان داشت.

زارعی بیش از 10 سخنرانی در نقاط مختلف استان در حمایت از روحانی داشت و نیروهای حامی ایشان نیز از عوامل اصلی اجرایی ستادهای روحانی در مرکز استان بودند.

در مجموع می توان گفت در بین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد، زارعی تنها کسی بود که تمام قد از روحانی حمایت کرد و این حمایت از ابتدا بود نه نزدیک به انتخابات.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما