پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 15:26

رقیب اصلی روحانی!

فرید محمدی تبار

فرید محمدی تبار – به عنوان برادر کوچک همه حامیان دولت تدبیر و امید تقاضا دارم بیشتر وقت خود را در فضای مجازی صرف نکنیم ….

استدعا دارم دوستان و عزیزان در جمع های خانوادگی ، همکاران، جامعه و طایفه و هر جایی که فعال هستند و مردم ما را قبول دارند به این چند نکته اهتمام‌ بورزیم

اول ضرورت حیاتی شرکت در انتخابات و تشویق مردم و دوستان و آشنایان به حضور موثر پای صندوق های رای  چرا که تنها رقیب دکتر روحانی در انتخابات عدم‌حضور حداکثری مردم است.

هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد آرای آقای روحانی به تبع آن نیز بیشتر خواهد بود.

چون بخش زیادی از آرای خاکستری که احتمال حضور کمتری در انتخابات دارند اگر موفق شویم ضرورت حضور و تاثیر آرای آنها  را در سرنوشت کشور تبیین کنیم پای صندوق های رای خواهند آمد و و قطعا به فردایی بهتر رای خواهند داد و نه به بازگشت به گذشته

دوم اینکه در جمع های خانوادگی و فامیلی و محیط اجتماعی به گفتگوی منطقی اهتمام‌‌ ورزیده و ضرورت عدم بازگشت به شرایط قبل از دولت تدبیر و امید را بیان کنیم تا انگیزه بیشتری به اطرفیان برای حمایت از برنامه های دولت  بدهیم.

سوم اینکه ضعف های و کاستی های دولت را صادقانه بپذیرم و ضمن عدم‌ دادن وعده های غیره قابل تحقق ، مردم را از خطر آسیب های استیلای مجدد پوپولیسم بر فرهنگ ، هنر ، اقتصاد و دانشگاهها و سیاست خارجی و … آگاه سازیم.

چهارم اینکه کسانی که عطش گرفتن ابلاغ و حرص قدرت دارند خواهشا دور و بر ستاد ها  نچرخند و اگر واقعا حامی دولت اند دو تا مطلب یا مقاله در سایتها در تحلیل شرایط سیاسی کشور و ضرورت انتخاب مجدد دکتر روحانی بنگارند و بگذارند مدیریت عالی ستاد استان وقت خود را صرف کار اصلیش نمایند نه اینکه وقت ریس ستاد را هم با حواشی و سهم خواهی های بی مورد و بی اساس هدر دهیم.

پنجم اینکه جناب استاد سید ضیائ الدین رضاتوفیقی آنقدر منصف، متقی و دارای درک بالای سیاسی و اجتماعی هستند و  ارزش آنرا دارند که حامی بودن ایشان را بی هیچ ابلاغ و توقعی، برگی پرافتخار دانست.

انشالله که دوستان به این نکات توجه بفرمایند. و با انتخاباتی پرشور و آگاهانه به قطار توسعه ایران اسلامی مدد رسانیم.

به امید سربلندی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=230790
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما