چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 7:33

رهایی از پف اطراف چشم با ترفندهای سالم و طبیعی

مجله بویر نیوز- آیا به خاطر چشم‌هایتان احساس خستگی و پیری می‌کنید؟ حق با شماست! با وجود چشم‌های پف کرده و تیره تماشای خود در آینه و داشتن احساس شادابی و سرزندگی کار دشواری است. پف زیر چشم نشانه خستگی شدید و استرس زیاد است. برای رفع پف چشم و بازگردندان نشاط به چهره راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. این روش‌ها مؤثر هستند و می‌توانند ظاهر شما را سرزنده و شاداب نشان بدهند.

به سراغ سیب زمینی برو
یک سیب زمینی خام را برش بزنید و به مدت چند دقیقه آن را در یخچال بگذارید. حالا سیب زمینی را روی چشم‌هایتان بگذارید. چشم‌ها را ببندید و ۳۰ دقیقه صبر کنید/ پس از آن متوجه تأثیر شگفت انگیز آن می‌شوید و پف چشم‌ها بسیار کم می‌شود.

راه شیری
اگر پف چشم‌هایتان دائمی است این روش می‌تواند به‌عنوان یک روش دائمی به کار برود.
یک پد پنبه‌ای را در شیر فرو کنید و آن را روی چشم‌هایتان بگذارید و ۳۰ دقیقه استراحت کنید. این روش براحتی پف چشم‌ها را از بین می‌برد و باعث احساس خنکی می‌شود.

روش روغنی
کمی آب را در بطری کوچکی بریزید و مقداری ویتامین ای به آن اضافه کنید و آن را بخوبی مخلوط کنید. با یک پد پنبه‌ای مقداری از این محلول را روی چشم‌ها بگذارید. ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از آن خواهید دید چگونه پف چشم‌ها از بین می‌رود.

تسکین با خیار
خیار یکی از بهترین محصولات طبیعی برای از بین بردن پف چشم‌هاست. دو تکه خیار حلقه شده را در یخچال بگذارید و آن را روی چشم‌ها قرار دهید. ۲۵دقیقه منتظر بمانید و سعی کنید کمی بخوابید. این کار برای رفع خستگی، سیاهی و پف چشم‌ها مؤثر است.

سفیده تخم مرغ
کمی سفیده تخم مرغ را هم بزنید و آن را به آرامی اطراف چشم بمالید. سفیده تخم مرغ تیرگی‌ها را کاهش می‌دهد و بسرعت پف چشم را از بین می‌برد. برای این روش هم شما به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.
پس از آن سفیده تخم مرغ را با پد پنبه‌ای مرطوب از اطراف چشم پاک کنید و سپس صورت را به طور کامل بشویید.

چای سبز شفا بخش
با یک پد پنبه‌ای مقداری چای سبز دم کشیده را اطراف چشم بمالید.
خاصیت شفا بخش چای کیسه‌ای به شما کمک می‌کند تا چشم‌های شفاف و چهره‌ای با نشاط داشته باشید.

آبرسانی به بدن
برای از بین بردن خستگی و پف چشم تا جایی که می‌توانید آب بنوشید.
هر چقدر بیشتر آب بنوشید پوست شاداب‌تر و ظاهر با نشاط تری خواهید داشت.
وقتی متوجه می‌شوید چشم‌هایتان پف کرده است چند لیوان آب بنوشید.

چای تسکین دهنده

اگر عجله دارید و می‌خواهید خیلی فوری این مشکل را حل کنید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. چای کیسه‌ای را داخل آب سرد قرار دهید و سپس آن را روی چشم‌ها بزنید. این کار فقط به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. برای اثرات مثبت بیشتر می‌توانید بیشتر از این نیز صبر کند و ۳۰ دقیقه به آن زمان بدهید. پس از آن صورت را با آب سرد بشویید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226794
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما