دوشنبه 30 اسفند 1395 - 21:28

پیام نوروزی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج

به گزارش بویرنیوز، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت که در ادامه آمده است:

? پیام نوروزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

همکاران گرامی, فعالین محترم اقتصادی
در سال ۱۳۹۵ همراه با طلیعه بهار ، دروازه کشور عزیزمان ایران همراه با وعده های دولت تدبیر امید برای برون رفت از رکود و رونق اقتصاد بر روی هیئت های بزرگ تجاری کشورهای دنیا باز شد.
بخش خصوصی امیدوار بود که در این سال اتفاقات بسیار مهمی رخ دهد, تا در فضای کسب وکار و اقتصاد کشور رونق ایجاد شود ، واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخ تولید بازگردند و بدهی های دولت به بخش خصوصی به حداقل ممکن برسد ؛ علیرغم تمامی تلاش‌های دولتمردان و ارائه برنامه‌های اقتصادی و اعلام بسته های حمایتی ، اما این اقدامات توقعات بخش خصوصی را برآورده نکرده است.
با این وجود در سال 1395 بخش خصوصی با تمام توان برای آبادانی و توسعه کشور ، از تمامی ظرفیتهای خود استفاده کرد تا شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را تحقق بخشد.
اکنون مفتخریم که نمایندگان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یاسوج در این سال کارنامه بسیار موفقی داشتند.
حضور دولتمردان در سطح عالی ، دعوت از سفرا و هیئت های تجاری و اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور, شرکت در نمایشگاه های بین المللی جهت معرفی دستاوردهای تولیدی استان و همچنین پیگیری مطالبات بخش خصوصی در شورای گفت و گو، حضور فعال در ستادهای تسهيل و رونق، برگزاری دوره‌های آموزشی موفق و همچنین همایش های متعدد تخصصی و تلاش برای حضور در عرصه نیکوکاری در فعالیت های اقتصادی از عمده فعالیت های این اتاق در سال ۱۳۹۵ بوده است که امیدواریم مورد قبول شما فعالین عزیز اقتصادی قرار گرفته باشد.
مصمم هستیم در سال ۱۳۹۶ که توسط مقام معظم رهبری سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” نامگذاری شده است, همراه با سیاست‌های دولت محترم و مقامات ارشد استانی در جهت رونق اقتصادی و برون رفت از رکود و نه به مانند سال گذشته بلکه دو چندان، همت کرده و شرایط را برای شکوفایی اقتصادی استان درحمایت از بخش خصوصی فراهم آوریم.
این اندیشه تحقق نخواهد یافت مگر با حضور همه جانبه شما فعالین اقتصادی در این عرصه.

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و کامیابی
جبار کیانی پور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما