دوشنبه 30 اسفند 1395 - 11:24

(تصاویر) سقوط اتوبوس به دره در یاسوج ۲ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد اتوبوس با سواری پیکان در جاده “یاسوج-اصفهان” و سقوط به دره ۲ کشته و ۹ زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش بویرنیوز، جلال پوران فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طبق تماس تلفنی در ساعت 23:22 با مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دنا مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج – اصفهان بعد از تونل 12 بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس سبک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: همزمان EOC اورژانس 115 با حضور غلام عباس سبز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس اورژانس استان با یک دسنگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل اعزام شده و شخصا مدیریت صحنه را انجام داده و پس از تریاژ و اقدامات اولیه درمانی سه نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های پاتاوه و 707 و شش مصدوم دیگر با اتوبوس آمبولانس جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

پوران فرد با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس از شهرهای لردگان و سمیرم جهت کمک رسانی به محل حادثه حضور داشتند افزود: متاسفانه دو نفر از هموطنان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی تصریح کرد: شش نفر مسافر اتوبوس و پنج نفر سرنشینان خودرو سواری پیکان گزارش شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما