جمعه 27 اسفند 1395 - 21:25

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بازی در استادیوم تختی یاسوج را حرام اعلام کرد!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از حرام بودن برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در استادیوم ورزشی یاسوج مرکز استان خبرداد و تاکید کرد که ورزشگاه تختی یاسوج چون موقوفه این اداره کل است، غصب بوده و برگزاری هر مسابقه ای در این مکان غصبی، شرعا حرام است.

به گزارش «بویر نیوز»، سید نورالله جنتی پور در نشستی با رسانه ها گفت: برخی از مسائل در این استان مدیریت نمی‌شود و متاسفانه بدلیل مدیریت نشدن، این مسائل در بلاتکلیفی بسر می برد.

وی با اشاره به موقوفه استادیوم تختی یاسوج، اظهار داشت: موقوفه استادیوم تختی یاسوج  مدت‌هاست در دست اداره کل ورزش و جوانان است و آنها اجازه نمی‌دهند که ما این موقوفه را به یک وقف منفعتی تبدیل کرده تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداری یاسوج به ما قول داد که ورزشگاهی همانند ورزشگاه تختی این شهر با استانداردهای لازم در کنار ساحل رودخانه بشار احداث و به ما تحویل دهد.

جنتی گفت: متاسفانه بعد از مدتی، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش پیشنهاد شهرداری یاسوج ممانعت بعمل آورده و مانع از فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه در ورزشگاه تختی هم شدند.

وی افزود: ورزشگاه تختی یاسوج موقوفه بوده و اکنون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آن را غصب کرده و همه می دانیم در مکان غصبی، هرگونه فعالیتی شرعا حرام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد به علت غصبی بودن این مکان اکنون انجام فعالیت ورزشی یا هرکار دیگری در این ورزشگاه از نظر شرعی جایز نبوده و حرام است.

اراضی مستعد موقوفه در دست دستگاه های دولتی است

جنتی گفت: بسیاری از مکان‌هایی که به عنوان خیریه در کهگیلویه و بویراحمد بنا شده پس از مدتی به حالت بلاتکلیف رها شده و یا منافع آن در جاهای نامعلوم هزینه می‌شود.

وی با اظهار تاسف خاطرنشان کرد: اراضی مستعد موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد داریم که متاسفانه در دست دستگاه‌های دولتی هستند./ ایلنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223065
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما