پنجشنبه 28 بهمن 1395 - 11:46

وزیر ارشاد وارد یاسوج شد؛ وعده وزیر برای حل مشکلات هنرمندان (+عکس)

ساعتی پیش سیدرضا صالحی‌امیری به همراه هیاتی به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد و نخستین برنامه سفر یک روزه خود را با حضور گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر آغاز کرد.

به گزارش بویرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در جمع خبرنگاران به برنامه‌های پیش‌بینی شده این سفر اشاره کرد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با امام جمعه یاسوج، دیدار با مسوولان استانی، نشست با اصحاب رسانه و حضور در نشست شورای اداری این استان از برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده است.

وی دیدار و حضور در جمع هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر عنوان کرد و بیان داشت: گفت‌وگو با اصحاب هنر راه رسیدن به انسجام فرهنگی است.

این مسوول، ایجاد ثبات و آرامش در فضای فرهنگی را از سیاست‌های مهم وزارت ارشاد بیان کرد و یادآور شد: وزارت ارشاد سعی دارد مشکلات هنرمندان را بررسی و برای رفع آنها تلاش کند.

صالحی‌امیری، مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم کاری موثر برای هنرمندان این استان انجام دهیم.

وی ادامه داد: نشست و شنیدن مشکلات هنرمندان و پیشکسوتان هنر از برنامه‌های مهمیست که امیدواریم طی این سفر دستاورد خوبی داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور خود در جمع مسوولان و فرهیختگان فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: جلسه‌ای با حضور مسوولان و نخبگان فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: مسائل، موانع و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در این نشست از زبان فرهیختگان و کارشناسان این حوزه بیان و سعی خواهیم کرد تصمیمات لازم برای بررسی، پیگیری و رفع آنها اتخاذ کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=217687
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فاطمه . حسینی گفت:

    برای مشکلات چاپخانه داران هم راه چاره ای دارند?

  2. فاطمه . حسینی گفت:

    چطور میشه حضوری ملاقاتشون کرد?

دیدگاه شما