یکشنبه 19 دی 1395 - 8:58

مصدومیت شدید 9 نفر در حادثه رانندگی محور یاسوج – اصفهان

حیدری‌زاده اضافه کرد: در این حادثه 9 نفر دچار مصدومیت‌های شدید شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 بویراحمد و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 9 نفر در حادثه رانندگی محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، صادق حیدری‌زاده از حادثه رانندگی در محور یاسوج – اصفهان خبر داد و افزود: این حادثه دیشب در جاده کمربندی اصفهان اتفاق افتاد.

مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این حادثه رانندگی دو دستگاه خودروی پراید و پژو 405 در محور یاسوج- اصفهان با هم تصادف کردند که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی وضعیت مصدومان درخواست آمبولانس کمکی کردند.

وی تصریح کرد: آمبولانس‌های نزدیکترین پایگاه اورژانس 115 و آمبولانس‌ هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه و کنترل خونریزی مصدومان توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های سه و دو شهری و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساندند.

حیدری‌زاده اضافه کرد: در این حادثه 9 نفر دچار مصدومیت‌های شدید شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 بویراحمد و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

مسؤول اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد در پایان از هموطنان و همشهریان خواست در هنگام حوادث رانندگی از جابجایی مصدومان خودداری کنند و همکاری لازم را با تکنسین‌های اورژانس 115 داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212608
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما