جمعه 17 دی 1395 - 22:12

حالت کار در تلگرام

بویرنیوز- مرور اخبار، مشاهده ویدئوها و انیمیشن‌های سرگرم‌کننده، مطالعه محتوای علمی و عضویت در گروه‌های خانوادگی و دوستانه از جمله کارهایی است که بسیاری از کاربران در اپلیکیشن تلگرام انجام می‌دهند.

یکی از مشکلاتی که تلگرام برای بسیاری از کاربران پدید آورده تمرکز نداشتن روی کارهای اصلی هنگام استفاده از این اپلیکیشن محبوب است.

 

به‌عنوان مثال شما قصد دارید برای انجام یک کار خاص با دوست خود گفت‌وگو کنید، اما با مشاهده تیتر جذاب خبرهای کانال‌های دیگر، جذب آنها شده و وقت‌تان را برای مرور این مطالب تلف می‌کنید.

 

ترفندهای تلگرام ,  فعال‌سازی قابلیت Work Mode در تلگرام

فعال‌سازی قابلیت Work Mode در تلگرام

 

دوست دارید در این شرایط با استفاده از قابلیت پنهانی که در تلگرام وجود دارد به‌صورت موقت مطالب کانال‌هایی از این دست را پنهان کنید تا تمرکزتان فقط روی کاری باشد که برای آن تلگرام را اجرا کرده‌اید؟ اپلیکیشن تلگرام به قابلیتی با عنوان Work Mode مجهز است که به شما این امکان را می‌دهد تا کانال‌ها یا گروه‌هایی که در آنها عضو هستید و وضعیت Mute را در آنها فعال کرده‌اید از فهرست به‌نمایش درآمده در محیط کاربری پنهان کنید.

 

برای انجام این کار کافی است از این ترفند کمک بگیرید:

نکته: این ترفند فعلا در نسخه دسکتاپ (نسخه مخصوص رایانه) قابل استفاده است:

 

نرم‌افزار تلگرام را اجرا کنید.

 

از منوی اصلی نرم‌افزار روی Settings کلیک کنید.

 

در صفحه تنظیمات بدون آن‌که محیطی برای تایپ وجود داشته باشد یا ببینید چه چیزی تایپ می‌شود از روی صفحه‌کلید عبارت workmode را تایپ کنید.

 

مشاهده می‌کنید که پنجره‌ای برای فعال‌سازی قابلیت Work Mode نمایش داده می‌شود. با کلیک روی OK فعال شدن این قابلیت را تائید کرده و منتظر بمانید تا نرم‌افزار به‌طور خودکار بسته شده و دوباره اجرا شود.

 

ترفندهای تلگرام ,  فعال‌سازی قابلیت Work Mode در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام به قابلیتی با عنوان Work Mode مجهز است

 

از حالا به بعد گزینه‌ای با عنوان Hide Muted Chats در بالای فهرست کانال‌ها و گروه‌های شما به‌نمایش درمی‌آید که با کلیک روی آن، همه کانال‌ها و گروه‌هایی که در وضعیت Mute قرار دارند از فهرست مکاتبات شما پنهان می‌شوند. همچنین برای نمایش مجدد کل فهرست نیز می‌توانید روی گزینه Show All Chats کلیک کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما