چهارشنبه 15 دی 1395 - 20:42

فرصت ارائه توانمندی تعاونی های کهگیلویه و بویراحمد در کشور(+جزئیات)

نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون کشور با رویکرد صادرات از تاریخ 19 لغایت 21 دی ماه سالجاری به مدت سه روز در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون با رویکرد صادرات در هفته آتی در تهران خبر داد .
به گزارش بویرنیوز، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون کشور با رویکرد صادرات از تاریخ 19 لغایت 21 دی ماه سالجاری به مدت سه روز در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد .

baghri-3

وی معرفی توانمندی های شرکت های صادراتی و اتحادیه های تخصصی در توسعه پایدار به مقامات و مسئولان ارشد کشور را یکی از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و افزود : تبادل تجارب موفق تعاونی های کشور از اهداف دیگر این نمایشگاه خواهد بود .

این مسئول اظهار داشت : شناسایی و توسعه بازار با رویکرد صادرات برای کسب و کارهای تعاونی ، تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه ای میان تعاونی ها نیز از هدف گذاری های این نمایشگاه خواهد بود .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموختگان دانشگاهی با بخش تعاون کشور تصریح کرد : آشنایی دانش آموختگان دانشگاهی با مزایا و فرصت های بخش تعاونی و ورود آنها به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاون از مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون بوده است .

باقری توسعه بخش تعاون را در راستای راهبرد ١٢ گانه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون به شمار می رود .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون از سال گذشته پس از سالها وقفه دوباره آغاز به کار کرد افزود : این نمایشگاه  امسال با تمرکز بر امر صادرات به عنوان یکی از دو راهبرد اصلی بخش تعاون در کنار اشتغال و به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارهای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مورد اهتمام ویژه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه تعاونی هایی که رویکرد و یا توان صادراتی دارند می توانند حضور یابند ، افزود : در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه مهمانانی از کشورهای روسیه و احتمالا لبنان دیدن خواهند کرد .

باقری برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای تعاونی های استان جهت معرفی محصولات تولید خود عنوان کر دو گفت : تعاونی های استان میتوانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر معرفی تولیدات خود به بازدیدکنندگان با بازرایابی دقیق سهمی در میزان صادرات کشور ایفا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212203
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما