یکشنبه 12 دی 1395 - 0:27

آخرین خبر از سرنوشت جسد کشف شده دختر ۲۰ ساله در یاسوج

از فاصله مرگ جسد تا پیدا شدن آن کمتر از یک روز زمان گذشته بود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنوز هویت جسد پیدا شده در محور یاسوج به اصفهان مشخص نشده ‌و دو احتمال وجود دارد یا اینکه جسد پیدا شده مفقودی بوده و یا اینکه از جای دیگری به یاسوج آورده شده است.

به گزارش بویر نیوز، کامروز امینی در گفت‌و‌گو با تسنیم، پیرامون موضوع جسد کشف شده یک دختر 20 ساله در محور یاسوج به اصفهان اظهار داشت: براساس ظاهر جسد قابل شناسایی است ولی هیچگونه گواهی احراز هویتی تا کنون از سوی بستگان متوفی ارائه نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت عدم اطلاع خانواده فقدانی به مراکز انتظامی برای شناسایی جسد بعد از چند روز  جسد را به مرکز می‌فرستیم، بیان کرد: از فاصله مرگ جسد تا پیدا شدن آن کمتر از یک روز زمان گذشته بود.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ مفقودی با این مشخصات در استان اعلام نشده است، عنوان کرد: جهت به دست آوردن جواب‌های دقیق و قابل اطمینان نمونه برداری نمونه‌های لازم به آزمایشگاه فرستاده شده و بخشی نیز به آزمایشگاه‌های خارج از استان فرستاده شد.

امینی با بیان اینکه یک کبودی در ناحیه گردن جسد وجود دارد ولی هنوز مشخص نیست که مربوط به قبل و یا بعد از مرگ فرد بوده است، افزود: براساس نمونه برداری‌ها و کالبدشکافی تا یک ماه آینده علت مرگ مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: نتیجه کالبد شکافی بعد از انجام کامل آزمایشات به اطلاع عموم می‌رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

    آخ تا قیومت چه آرزوهایی که بر باد میروند. خدا باعث و بانیش عزیزهاشو همینجوریش از دست بده آمییییییین

  2. سارا گفت:

    حداقل بگین بیچاره چجوری به قتل رسیده .خدا ازشون نگذره از ترس خوابم نمیبره

  3. امیر گفت:

    من یک مسافر کشم درمسیر پاتاوه به یاسوج جسد پیداشده روبروی بچینگ بتون ساز گذاشته شده این مشخص میکنه خارج از استان این جسد اومد وبه این خاطر اونجا گذاشته که ببینند وشاید از طرف خانواده خودمقتول کشته شده وآنها هیچ جستجوی نمیکنند 

  4. محمت گفت:

    دست راست یا چپ همین جسد مریضی پوستی نداره؟؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدین

  5. محمت گفت:

    ایا دست چپ یا راست ت شده مریضی پوستی دارد لطفا جواب بدید?؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ناشناس گفت:

    جناب محمت از پزشک قانونی اینو باید پرسید

دیدگاه شما