شنبه 11 دی 1395 - 17:44

اقدام بیسابقه دکتر تقوی نژاد که تشویق حاضران را در پی داشت (+عکس)

گروه اجتماعی – چند روز پیش سید کامل تقوی نژاد در میان کارکنان سازمان مالیاتی استان خوزستان حاضر شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  عصرامید، در این جلسه که حدود ۶۰۰ تن از کارکنان سازمان امورمالیاتی از شهرستان های مختلف استان حضور داشتند، نشست صمیمی تقوی نژآد با کارکنان برگزار شد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان مالیاتی در این جلسه دستور داد تا میکروفون را به میان جمعیت کارکنان حاضر در سالن ببرند تا هر کس خواسته، انتقاد، گلایه و پیشنهادی دارد آزادانه مطرح کند.

کارکنان اداره مالیاتی خوزستان که خود نیز شوکه شده بودند و برخی نیز در سخنان خود نیز اشاره کردند که این نوع جلسه و اقدام در سازمان مالیاتی تاکنون سابقه نداشته است و برای اولین بار این اتفاق افتاده است که ما به راحتی و بدون دغدغه می توانیم با رئیس کل خود به گفتگو بنشینیم، از رئیس کل به دلیل این اقدام تقدیر ویژه کردند.

حدود سه ساعت تقوی نژآد به درد و دل همه حاضران گوش داد و وقتی خواس سخنرانی کند باز هم پرسید می خواهم بشونم اگر کسی حرف نگفته ای دارد!

واقعیت اینجاست که این اقدام نه تنها در سازمان مالیاتی که در همه سازمان ها غریب و بیسابقه بوده است و این که رئیس کل یک دستگاه در سفرهای استانی خود این گونه پای درد دل همکاران خود بنشیند هم شجاعت می خواهد و هم دلسوزی!

چه بسا این رفتار تعبیر واقعی نامه مولا علی خطاب به مالک اشتر است که می فرمایند: جلسه عمومى و همگانى براى آنها تشکیل ده و درهاى آنرا بروى هیچکس نبند و بخاطر خداوندى که ترا آفریده تواضع کن و لشکریان و محافظان و پاسبانان ‏را از این مجلس دور ساز! تا هر کس با صراحت و بدون ترس و لکنت ‏سخنان ‏خود را با تو بگوید.

به گزارش عصرامید، این اقدام تقوی نژآد می تواند به عنوان الگویی در بین مدیران کشور تبدیل شود و قطعا با این اقدام کارکنان احساس تعهد و مسولیت بیشتری برای خدمت به سازمان خود و در نهایت کشور خواهند داشت.

000IMGL1823 000IMGL1865  000IMGL1951 000IMGL2004 (2) 000IMGL2019 (2) 000IMGL2057

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما