سه شنبه 7 دی 1395 - 14:01

اقدام عجولانه در ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج/هدر روی 50 میلیاردی بودجه بیت المال!

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از پنج ایراد سازمان لیگ فوتبال ایران به ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز سید پرویز موسوی با اظهار انتقاد از رویکردی که برای افتتاح عجولانه ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج وجود داشت، اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای برای حفظ و نگهداری از این ورزشگاه وجود ندارد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه تصمیمات غلطی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان بعد از افتتاح این ورزشگاه گرفته شد که موجب فرسایش و از بین رفتن این ورزشگاه از جمله چمن آن شد.

موسوی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا ورزشگاه بزرگ و در حد ملی یک شهر را به مدارس فوتبال اختصاص نمی‌دهند، تصریح کرد: اما این اتفاق در یاسوج افتاد و برای به دست آوردن پولی ناچیز با سرنوشت یک ورزشگاه 50 میلیارد تومانی بازی شد.

13950906000230_photoa

وی افزود: این ورزشگاه با وضعیت فعلی دچار فرسایش شده و همچنین افتتاح آن بدون تکمیل قسمت‌های مهم و تاسیسات موجب شده که عملا ورزشگاهی بدون خاصیت در گوشه‌ای از شهر یاسوج بدون کمترین بهره‌وری زیان‌‌ده باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدیدی که چند روز پیش رئیس سازمان لیگ و هیأتی از فدراسیون فوتبال این ورزشگاه داشتند خبر داد و گفت: در بازدیدی که از وضعیت ورزشگاه داشتند چند روز پس از این بازدید نامه‌ای برای هیأت فوتبال از سوی فدراسیون فرستاده شد که حاوی چند اشکال و ایراد اساسی به این ورزشگاه بود.

وی با اشاره به متن نامه ارسال شده از سوی حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: در این نامه عنوان شده با اشاره به بازدیدی که از این ورزشگاه صورت گرفته به دلیل مشکلات موجود برگزاری مسابقات فوتبال در آن امکان‌پذیر نیست.

موسوی گفت: در این نامه به هیأت فوتبال استان تاکید شده که با پیگیری‌های درون استانی هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این ایرادات اقدام شود.

وی بیان کرد: در این نامه ایراد نخست وصل نبودن آب و برق و گاز ورزشگاه و ایراد دوم هم نداشتن سیستم گرمایشی است و همچنین به کوچک بودن رختکن‌ها ایراد گرفته شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خرابی چمن ورزشگاه 15 هزار نفری یکی دیگر از ایرادات سازمان لیگ فوتبال به این ورزشگاه است و دست آخر این که ریزش آب در قسمت رختکن‌ها و راهروها در موقع بارندگی ایراد گرفته شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمان گفت:

    چه عجب باز یه نفر اظهار نظر کرد.

دیدگاه شما