شنبه 27 آذر 1395 - 14:50

محل مخفی شدن البغدادی فاش شد

سرلشگر فاضل برواری فرمانده نیروهای ویژه ارتش عراق تاکید کرد فرماندهی نظامی محل اختفای ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی داعش را شناسایی کرده ازتحرکات وتغییر چهره وی از جمله تراشیدن ریش وعملیات جراحی وی اطلاع دارد.

به گزارش بویرنیوز- فاضل برواری افزود :ابوبکر البغدادی قبل از آزادی ده سال در زندان های عراق بود ومقامات عراقی اطلاعات کافی از وی در دست دارند.

وی افزود: البغدادی سرکرده داعش در شهرک البعاج در غرب موصل در زیر زمین حضور داشته وتحرکاتی در زمینه تغییر چهره به منظور عدم شناسایی انجام داده است.

وی با تشریح سیر عملیات موصل گفت: بخش های زیادی از اطراف شهر پاکسازی شده و دو هزار و 330 تروریست به هلاکت رسیده وچندین تانک ومهمات از آنها به غنیمت گرفته شده است.

وی افزود :نیروهای عراقی روز گذشته مناطق استقرار تروریست های داعش در اطراف بیمارستان الزهراوی در شرق موصل را هدف قرار دادند.

واحد اطلاع رسانی جنگی اعلام کرد الحشد الشعبی روستای خویتیله در غرب موصل را که به پایگاه داعش تبدیل شده بود آزاد کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، نیروهای عراقی ضمن دفع حملات داعش به روستای تل زلط در غرب موصل چهار خودروی بمب گذاری شده آنها را منفجر کرده و 9 تروریست را به هلاکت رساندند.

عراق از 19 خرداد ماه سال 93 تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
*ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما