شنبه 13 آذر 1395 - 19:00

هدیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قهرمان پارالمپیک ریو (+عکس)

حمایت مسؤولان استان از ورزشکاران سبب دلگرمی ورزشکاران و جوانان استان می‌شود که از زحمات استاندار تشکر می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک قطعه زمین به سامان پاکبار نایب قهرمان پارالمپیک ریو اهدا کرد.

به گزارش بویرنیوز، نشست شورای ورزش استان ظهر امروز به ریاست سید موسی خادمی  و با حضور سامان پاکباز نائب قهرمان پارالمیپک ریو برگزار شد.

در این نشست پژمان نیک‌اقبالی معاون استاندار با اشاره به اینکه سامان پاکباز موفق شد در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد، گفت: کسب مدال بازی‌های پارالمپیک توسط ورزشکار هم‌استانی مایه افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: در بازگشت این ورزشکار به استان به نمایندگی از استاندار در مراسم استقبال از وی حضور پیدا کردم و استاندار استان بیان کرد به دلیل پاسداشت از زحمات این ورزشکار افتخارآفرین قطعه زمینی تأمین و به این ورزشکار افتخارآفرین اهداء شود.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته و با همکاری بنیاد مسکن یک قطعه زمین خریداری و به نام سامان پاکباز سند خورده است.

در ادامه سامان پاکباز از زحمات استاندار استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: حمایت مسؤولان استان از ورزشکاران سبب دلگرمی ورزشکاران و جوانان استان می‌شود که از زحمات استاندار تشکر می‌کنم.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک مجدد به سامان پاکباز به دلیل کسب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک ریو افزود: امیدواریم شاهد تداوم موفقیت‌های این ورزشکار افتخارآفرین استان و سایر ورزشکاران باشیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران الگوهای جوانان هستند و باید این افراد مورد حمایت جدی مسؤولان قرار گیرند.

خادمی اضافه کرد: زمینه موفقیت در همه حوزه‌ها فراهم است به همین منظور در زمینه ورزش باید استعدادیابی لازم صورت گیرد.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    حقش بيشتر از اين هاست

    خدا ميدونه كجا و كي زمين گيرش بياد

    فقط شعار ميدين

  2. دنا گفت:

    سلام جناب حسن چرا ايه ياس ميخواني فعلا كه استاندار محترم به تعهد اخلاقي خود عمل كرده حتي اگر زمين هم به درازا بكشد بايد از اين اقدام ارزنده استاندار تشكر كرد بايد مثبت به مسايل نگريست

دیدگاه شما